xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סקר חדש: הליכוד ממשיך להוביל עם 41 מנדטים, 42 אחוז בעד החלת הריבונות

42% מהציבור תומכים בהחלת הריבונות על כל בקעת הירדן וכלל היישובים במסגרת יישום תוכנית טארמפ. 4% נוספים תומכים בהחלת הריבונות רק על בקעת הירדן, ו- 8% נוספים תומכים במהלך מצומצם רק על גוש עציון ומעלה אדומים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תוצאות הסקר של חברת דיירקט פולס
תוצאות הסקר של חברת דיירקט פולס

בסקר של חברת 'דיירקט פולס' הליכוד ממשיך להוביל חודש נוסף עם 41 מנדטים. כאשר המשמעות היא שבין 5 ל- 6 מנדטים שהצביעו בעבר לגוש המרכז שמאל, ככל הנראה בעיקר מצביעי תל"ם של בוגי יעלון שלא פחות מ- 4 מחבריה כבר פרשו מהסיעה, עברו לתמוך באופן מגמתי בליכוד ובתוכניתו להחלת הריבונות. כך לפי הסקר.

הסקר בדק מה כלל הישראלים באמת חושבים על החלת הריבונות. התוצאה היא 42% מהציבור תומכים בהחלת הריבונות על כל בקעת הירדן וכלל היישובים במסגרת יישום תוכנית טארמפ. 4% נוספים תומכים בהחלת הריבונות רק על בקעת הירדן, ו- 8% נוספים תומכים במהלך מצומצם רק על גוש עציון ומעלה אדומים.

ו-39% מהישראלים מתנגדים לכל המהלך בשלב זה. מניתוח על פי נטייה פוליטית עולה, כי יש רוב גדול בימין בעד התוכנית (71%) מול רוב גדול של מתנגדים בשמאל (81%). נראה כי סוגיית הריבונות מסמנת את קו השבר החדש-ישן בין הימין לשמאל בישראל.

‏המדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון, באמצעות Direct Polls LTD, בתאריך ה- 16 ביוני 2020 בשעות הערב, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 547 נדגמים מהאוכלוסייה הבוגרת (18+) בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.3%+- בהסתברות של 95%.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x