xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סקוטלנד: המשטרה פרסמה את שמו של הדוקר מגלזגו

משטרת סקוטלנד פרסמה את שמו של הדוקר שנורה למוות על ידי שוטרים ביום שישי האחרון במהלך פיגוע בעיר גלזגו כבאדרדין עבאדללה אדם בן 28 מסודאן
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מקום הפיגוע (צילום מסך)
מקום הפיגוע (צילום מסך)

שישה אנשים, כולל שוטר, נדקרו במלון במרכז העיר ביום שישי, שוטרים ירו למוות במחבל, המשטרה שוללת אירוע טרור. מהמשטרה נמסר כי הם לא מחפשים חשודים נוספים ולא מתייחסים לאירוע כטרור. המחבל הוא ההרוג היחיד.

ביום שבת פרסם דיוויד ווייט, השוטר הפצוע הודעה מבית החולים. "המראות שראיתי זה משהו שלעולם לא אשכח" אמר. "למרות שסבלתי בעצמי מפגיעות קשות, אני יודע שהפעולות המהירות של עמיתי הצילו חיים ומנעו אירוע חמור בהרבה."

המלון בו אירע הפיגוע שימש למגורים של מבקשי מקלט במהלך מגיפת נגיף הקורונה.

שלושה מהאנשים האחרים שנפצעו היו מבקשי מקלט, ושניים אנשי צוות של המלון. כל החמישה נשארו בבית החולים, ואחד מהם במצב קריטי אך יציב.

סיראג', חבר של הדוקר, מבקש מקלט בעצמו שהתגורר במלון, אמר ל"דיילי מייל" שהוא דיבר עם הדוקר ערב לפני הפיגוע, "הוא אמר לי שנמאס לו. הוא טען כי לא היה אור יום בחדרו והוא כעס מאוד, הוא אמר שהוא עומד לתקוף אנשים בחדר לידו כי הם מרעישים בכוונה לעצבן אותו."

סיראג' אמר לחברו שלא יעשה זאת, הוא סיפר כי הוא לא חשב שהוא באמת יעשה דבר כזה, אך ליתר ביטחון הוא הלך לאחראי המלון וסיפר לו. הדברים ככל הנראה לא חלחלו הלאה, כי למחרת אירע הפיגוע הקשה בו שישה אנשים נפצעו על ידי אותו מחבל שהתריע לילה קודם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x