xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סקוטלנד: אמא פתחה במאבק משפטי ותובעת 75,000 ליש"ט לאחר שגילתה כי קבר בנה היה ריק 45 שנה לאחר שמת בגיל שבוע בלבד

אמא לתינוק שמת לפני 45 שנה פתחה בצעדים משפטיים לאחר שנאמר לה כי בקבר בנה לא נותרו שרידים - 45 שנה לאחר שמת בגיל שבוע בלבד
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

לידיה ריד, מאדינבורו, נלחמת כדי לגלות מה עלה בגורלו של בנה גארי פאטון מאז שמת ב-1975. גב' ריד, בת 71, אמרה כי היא תובעת את חברת הלוויות שעסקה בקבורה, ודורשת 75,000 ליש"ט פיצוי.

היא אמרה ל'דיילי רקורד' כי "עברו שלוש שנים מאז שגילינו שגארי לא נמצא בקברו, חשבנו שיחזירו לנו את האפר לאחר מכן ונוכל להביאו למנוחות, אבל שום דבר לא השתנה".

האנתרופולוג הפלילי פרופסור סו בלק הוציא ובחן את קברו של גארי בשנת 2017. היא לא מצאה שרידים או סימני פירוק בארון הקבורה בבית העלמין בסוטון, אדינבורו, גב' ריד דרשה בדיקות כדי לקבוע אם היו שרידים של בנה בפנים.

גב' ריד מאמינה כי חלקי גופו של גארי נשמרו שלא כדין וכעת היא פונה לבית המשפט כדי לנסות להחזיר אותם אליה כדי שתוכל לתת לו קבורה ראויה. גב' ריד סירבה להאמין שהגופה שהוצגה לה היא של בנה לאחר שמת בבית החולים המלכותי באדינבורו לילדים חולים.

לדבריה, התינוקת שהוצגה לה הייתה בלונדינית וגדולה, בעוד שלה היה זעיר וכהה שיער. ונאמר לה שהיא סובלת מדיכאון לאחר לידה. כשניצחה סוף סוף את הקרב שלה כדי להוציא את ארונו של בנה, היא מצאה צעיף, כובע, צלב, תג עם שם ולוח עם השם של גארי.

גב' ריד אמרה כי אין שרידים ואין סימני פירוק של הארון. היא חשדה זמן רב שהארון היה ריק בגלל שהוא היה קל בהלוויה, אך קיוותה שהיא טועה לפני החפירה של הקבר.

כ- 6,000 איברים ודגימות רקמות נשמרו על ידי בתי חולים סקוטים משנת 1970 עד שנת 2000, כאשר ה-NHS (ארגון הבריאות) הודה שרבים מהם היו מילדים. פרופסור בלק אמר כי "ההסבר ההגיוני" היחיד היה שהגופה לא הוכנסה לארון.

גב' ריד אמרה: "האם הם ממשיכים בתקווה שאבעט בדלי? כי אני לא מתכוונת לוותר, אלא להמשיך להילחם למען גארי ועבור הורים אחרים, הם לא ישתיקו אותי".

מארק תורלי, עורך הדין של גב' ריד, אישר כי מתנהלים הליכים משפטיים, דובר חברת שירותי הקבורה אמר: "החקירה נמשכת, ולכן לא יהיה נכון להגיב בשלב זה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x