xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ספרד תנהל רישום של אנשים המסרבים להתחסן ותשתף את הרשימה עם מדינות האיחוד האירופי

ספרד תקים מאגר של אנשים שמסרבים להתחסן נגד נגיף הקורונה, ותחלוק את הרשימה עם מדינות אחרות באיחוד האירופי, כך אמרה שרת הבריאות סלבדור אילה ביום שני
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

בעוד שהחיסונים לא יהיו חובה, עדיין תורכב רשימה של "אותם אנשים שהוצעו להם ופשוט דחו אותה", כך קבעה שרת הפנים, ספרד מקדמת תוכניות לחקור 'סיבות אפשריות לחוסר רצון להתחסן'.

אילה אמרה לטלוויזיה הספרדית, כי המאגר ישותף עם מדינות אירופה "כפי שנעשה בנושאים אחרים", אם כי למעסיקים או לציבור הרחב לא תהיה גישה אליו. כמו רוב האיחוד האירופי, ספרד החלה לתת בסוף השבוע את החיסון ומקווה לחסן כמעט מחצית מאוכלוסייתה 47 מיליון איש עד תחילת הקיץ.

מסקר שפורסם בחודש שעבר עולה, כי 28 אחוז מהספרדים לא מוכנים לקבל חיסון נגד קורונה, לעומת 47% שלא רצו לקבל בנובמבר.

הסקר מצא כי 40.5 אחוז מהנשאלים מוכנים לקבל את החיסון, ואילו 16.2 אחוזים יעשו זאת אם יוכח שהוא "אמין". שרת הפנים אילה אמרה כי הרישום יכלול כל מי שידחה את החיסון "מכל סיבה שהיא, תוך שימוש בחופש הלגיטימי שלהם".

"זה לא מסמך שיפורסם בציבור וזה ייעשה בכבוד רב ונדאג להגנה על נתונים" אמרה אילה. "הדרך להביס את הנגיף היא לחסן את כולנו, או כמה שיותר לחסן, טוב יותר," הוסיפה.

ארסלי רוסאריו הידאלגו סאנצ'ס, אישה בת 96 המתגוררת בבית אבות, קיבלה ראשונה את החיסון ההיסטורי במדינה שהחלה את תוכנית החיסון ביום ראשון. ספרד הייתה אחת המדינות שנפגעו הכי קשה באירופה במהלך המגפה, כאשר מקרי מוות של הנגיף עברו את ה-50,000 ביום שני האחרון.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
10/02/2024 05:30

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. https://www.binance.com/en/join?ref=PORL8W0Z

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x