xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סערה בימין בעקבות המכתב של שר החקלאות

סערה בימין בעקבות מכתב שכתב שר החקלאות לשר האוצר בו הוא קורא לבטל את החלטה לבטל את המכס על ייצוא החמאה. חבר הכנסת מתן כהנא וחברי כנסת רבים בימין תקפו ושוסטר לא נשאר חייב.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

סערה בימין היום (חמישי) בעקבות דבריו של שר החקלאות חבר הכנסת אלון שוסטר (כחול לבן). השר שוסטר שלח מכתב לשר האוצר החדש ישראל כ"ץ ובו דרש לעצור את הורדת המכסים על חמאה. (דהיינו, לעצור את ייבוא החמאה מחו"ל ללא מכס) בחודשים האחרונים סבלו בישראל במחסור חמור בחמאה, עתה מבקש שר החקלאות החדש לבטל את החלטת כחלון שבאה להעלות את ההיצע ובכך לפטור את בעיית מחסור החמאה.

במכתב כותב שר החקלאות אלון שוסטר כי: "אני שותף לעמדתם של חלק מגורמי המקצוע הבכירים במשרד וסבור כי ישנן חלופות ראויות לפתיחה הגורפת, חלופות שתאפשרנה צריכה של תוצרת מקומית, איכותית, במחיר סביר הצו שהוצא הינו בלתי מידתי ועתיד להסב נזקים לא סבירים לצרכנים, למשק החלב, ולתכנון הענף בהתאם לחוק".

בתגובה למכתב שנחשף כתב חבר הכנסת מתן כהנא בתגובה לשר החקלאות: " לכבוד שבועות שר החקלאות שוסטר החליט להעניק שי לחג למקורביו יצרני החמאה על חשבון אזרחי ישראל. השר מבקש לבטל את הפטור על מכסים ולהחזיר את ההגבלות על יבוא, דבר שבהכרח ייקר את החמאה. מקווה שהצטיידתם בחמאה כי המחסור בדרך".

שר החקלאות הגיב לחבר הכנסת כהנא בחשבון הטויטר שלו וצייץ: "מתן, ידידי, אענה בענייניות. הודעתי כבר כי המדיניות שלי היא שייבוא תוצרת יתבצע אל מול מחסור מיידי, ולאחר בחינת החלופות האחרות. כך אני עושה. אינני פונדמנטליסט. בעניין החמאה יש חלופות ששומרות על הייצור המקומי ללא חשש למחסור. לגבי המחירים – מה שמקפיץ אותם הוא הייבוא הבלתי מפוקח".

חבר הכנסת כהנא הגיב לו: " אלון היקר, למה לחכות למחסור כדי לפתוח ליבוא? משק ריכוזי הוא מתכון למחסור ומחירים גבוהים (הנתונים בידינו). יש לך הזדמנות לגלות אומץ ואחריות ולפתוח את משק החלב לתחרות שתייצר שפע ותוזיל מחירים. כל נסיון אחר להנדס את השוק לטובת קבוצה כזו או אחרת תבוא על גבי רווחתם של שאר אזרחי ישראל".

בראיון ביום שני לגלי צה"ל ולרינו צרור אמר השר הנכנס כי יטיל חסמי יבוא: "רוצים לייצר מצב שאנחנו מגדלים את האוכל בארץ ומייבאים רק ברגעי מחסור. לא נהרוס את הסיכוי לייצור מקומי".

חברת הכנסת שרן השכל הגיבה לשר החקלאות וכתבה: "טובת הציבור אאוט. כלכלה סוציאליסטית אין. שר החקלאות החדש מכחול לבן אלון שוסטר רוצה שאתם תשלמו ביוקר על חמאה או שפשוט לא תוכלו לקנות חמאה. לא הציבור מעניין אותו, אלה קומץ מקורבים וטייקונים החולשים על השוק. לא אתן לזה לקרות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x