xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סנטור ברזילאי נתפס מסתיר כסף בתחתונים: השופט "לא אפרט בפסק הדין בגלל המבוכה"

המשטרה ערכה חיפוש בביתו של סנטור בברזיל כחלק מבדיקת שחיתות כספי ציבור, הוא נתפס מסתיר כסף במקומות צנועים, המחוקק הוא בעל בריתו של הנשיא ז'איר בולסונארו, שעבד יחד איתו יותר משני עשורים, הנשיא הגיב על המעצר ואמר "אנחנו נלחמים בשחיתות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הסנאטור צ'יקו רודריגס: צילום ממשלת ברזיל
הסנאטור צ'יקו רודריגס: צילום ממשלת ברזיל

הסנטור הברזילאי צ'יקו רודריגס, בעל בריתו של הנשיא בולסונארו, נתפס עם כסף שהוסתר בתחתוניו במהלך חקירת משטרה בנושא שימוש לרעה בכסף ציבורי שהיה מיועד למאבק בקורונה, כך דיווחו כלי תקשורת בעולם. המשטרה חקרה שחיתות בסכום של 3.6 מיליון דולר.

משטרת ברזיל הודיעה ביום חמישי כי המשטרה הפדרלית פשטה על בית הסנטור במדינת רוריימה. כמה עיתונים גדולים, שציטטו מקורות במשטרה, דיווחו כי שוטרים מצאו 100,000 ריאל ברזילאי בביתו של רודריגס ויותר מ-30,000 ריאל בתחתונים, כולל "במקום מאד צנוע".

פורטל האינטרנט הברזילאי UOL פרסם, כי דו"ח המשטרה פירט כיצד הסנטור נתפס עם כסף בתחתונים בשל "נפח גדול במכנסיו שעורר את חשדם של השוטרים". עוד דווח, "כשנשאל בפעם השלישית היכן הכסף, הסנטור צ'יקו רודריגס הכניס את ידו לתחתוניו ושלף חבילות כסף משם".

בעקבות החיפוש הושעה רודריגס מהסנאט למשך 90 יום על ידי שופט בית המשפט העליון לואיס רוברטו בארוסו. בארוסו אמר כי הסנאט יכול לקבוע אם ההשעיה היא לצמיתות. "צוות המשטרה מחזיק בסרטון של החיפוש האישי השני שבוצע", ​​כתב ברוסו בפסק הדין, "עם זאת, במקרה זה, בהתחשב באופן הסתרת הכסף על ידי הסנטור צ'יקו רודריגס – עמוק למדי בתחתוניו – לא אשחזר את הדימויים הללו בדו"ח זה כדי לא לגרום למבוכה גדולה יותר".

רודריגס אישר בהצהרה כי פשטו על ביתו, אך לא מסר פרטים על האירוע. הוא הכחיש כי עבר על החוק. "הבית שלי נבדק על כך שעשיתי את עבודתי כמחוקק, אני הבאתי משאבים למדינה להילחם בקורונה", נכתב בהצהרה. "אני מאמין בצדק ואוכיח שאין לי שום קשר לאף מעשה אסור".

הנשיא בולסונארו, שהתמודד לנשיאות תחת הדגל 'נגד שחיתות', אמר כי הפשיטה היא עדות לכך שהממשלה נלחמת בשחיתות. רודריגס, חבר מפלגת המרכז-ימין הדמוקרטית, היה בפוליטיקה מאז שנות השמונים. הוא מייצג את מדינת רוריימה.

לאחר הפרסום, הסנטור פרסם סרטון בחשבון הפייסבוק שלו והסביר את המקרה, הגולשים השיבו עם בדיחות וצחקו עליו על המעשה שלו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x