xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סמוטריץ' תוקף: "ממשלת השמאל של גנץ-נתניהו הופכת לאוטואמונית"

הממשלה הגישה בקשה לוועדת הכספים לאשר פטור לארגוני "זכויות אדם" פלסטינים ממס הבלו וממע"מ | ח"כ סמוטריץ' תוקף: אם מד"א ואיחוד הצלה משלמים, למה לפטור את הצלב האדום
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

היום (שני) ועדת הכספים תדון בבקשת הממשלה שהוגשה ע"י שר האוצר ישראל כץ מהליכוד לפטור ממס בלו ומע"מ על דלקים למספר ארגוני שמאל קיצוני שנקראים בבקשה "ארגוני סיוע" שפועלים ביהודה ושומרון.

לטענת ח"כ סמוטריץ' מדובר בארגונים שפועלים נגד מדינת ישראל בארץ ובעולם ועומדים בחזית המאבק המשפטי נגד מדינת ישראל ונגד צה"ל.

מכתבו של שר האוצר בבקשה לאשר את הפטור

לדברי סמוטריץ' חמור מאוד שה"פעילים" האלה בכלל מקבלים וויזת כניסה לארץ. אבל לתת להם סיוע כספי כדי להילחם בנו זה כבר הזוי לחלוטין.

בנוסף הממשלה לא צירפה את רשימת הארגונים מיוזמתה. וסמוטריץ' נאלץ לבקש אותה מהיועצת המשפטית של הוועדה.

לדוגמא הוא מציג שני ארגונים מתוך הרשימה שהתקבלה, ארגון "דיאקוניה" וארגון "ועד מרכזי מנוניטי" לדבריו אלה ארגונים שמממנים ארגוני סרבנות וארגונים אנרכיסטיים שתוקפים את חיילי צה"ל. וכן תומכים בארגון החרם BDS, ואחד מהם משתף פעולה עם ארגון הטרור החזית העממית.

הפעילות של ארגון "זכויות האדם"

בנוסף מבדיקה של מקורות המימון של אותם ארגונים ניתן לראות שעיקר המימון שלהם מגיע מהאיחוד האירופי והם מתגאים בהובלת מאבק הדה – לגיטימציה נגד ישראל בעולם.

מקורות המימון של ארגון דיאקוניה

בפרסום בדף הפייסבוק שלו כתב סמוטריץ': "תגידו, השתגענו?! את הארגונים האלה צריך לזרוק מחר בבוקר מישראל ולשלול לפעיליהם את וויזות הכניסה לארץ, ולא להעניק להם סיוע כלכלי"

לדבריו מדובר באפליה חמורה, ואין היגיון לתת פטור ממס ומע"מ על דלק ל"ארגוני סיוע" לערבים, בשעה שאף לא ארגון סיוע אחד מאלפי ארגוני המגזר השלישי שמסייעים דבר יום ביומו לאזרחי ישראל מקבל פטור כזה. למה עזר מציון, יד שרה, לתת, לקט ישראל, זכרון מנחם, ועוד רבים רבים משלמים 66% מס על דלק ורק מי שמסייע לאוייבים שלנו יקבל מכך פטור?! אם מד"א ואיחוד הצלה משלמים מס על דלק למה שהצלב האדום יהיה פטור מכך?!

לסיום כתב סמוטריץ' "אני קורא לכל חברי הכנסת, קואליציה ואופוזיציה, להוריד את המהלך ההזוי הזה מסדר היום. מדינה נורמלית וחפיצת חיים לא מממנת את הגרועים שבאויביה ולא שופכת דלק למדורת השקר וההסתה נגדה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x