xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סמוטריץ' לרגב: "מנהלת הליגה מזלזת בשבת ובשרה"

הבוקר (ד') שיגר שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מכתב לשרה מירי רגב, וביקש את התערבותה בפגיעה בשבת ובאוהדי הכדורגל שומרי המסורת. אביגדור ליברמן יו"ר ישראל ביתנו הגיב לסמוטריץ' על המכתב. "שיחקו כדורגל בשבת לפניך וישחקו גם אחריך"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
השר סמוטריץ' בתפילת שחרית
השר סמוטריץ' בתפילת שחרית

לשון המכתב.

בהמשך לשיחתנו בתחילת השבוע ולפניותיי הקודמות בנדון, הריני לבקש את התערבותך הדחופה.

בפניותיי, הלנתי על הפגיעה ההולכת ומתמשכת ביום השבת ובמסורת ישראל, במאות שחקני הכדורגל שומרי השבת ובעשרות אלפי אוהדי הכדורגל שומרי המסורת שנמנעת מהם האפשרות ליהנות ממשחק כדורגל ללא חשש של חילול שבת או בילוי בחיק המשפחה ביום זה.

בתשובותייך לפניותיי תמכת בעמדתי ואף ביקרת בחריפות את החלטת מנהלת הליגה החורגת באופן בוטה ממסקנות "ועדת שרעבי" שחותרות לצמצום הפעילות הספורטיבית בשבת.

אולם לצערי, עולם כמנהגו נוהג ונראה שמנהלת הליגה לא מזלזלת רק ביום השבת אלא גם בשרה האחראית עליו.

הנה כי כן, בשבוע האחרון פורסם כי כחלק מהחזרה לשגרה ממשבר הקורונה תיפתח הליגה עם שני משחקים בשבוע במטרה לסיים את הליגה כמה שיותר מהר. משחק אחד נקבע לאמצע השבוע והשני ליום השבת.

ההחלטה שוב מקוממת ואינה מובנת שכן בפעם הקודמת טענו בלהט במנהלת הליגה כי המשחק נקבע ליום השבת על מנת לאפשר לאוהדים רבים וביניהם חיילים המגיעים לסוף שבוע בבית להגיע למגרשי הכדורגל ביום השבת.

דא עקא, למרות שאני דוחה מכל וכל את טענת מנהלת הליגה בנוגע למשחקים ביום השבת, במשחקים הקרובים אין על פי הנחיות משרד הבריאות נוכחות של קהל וממילא אין שום טענה ולו הקטנה שבהן לאפשר את הפגיעה המתמשכת ביום השבת, בשחקנים ובאוהדי הכדורגל שומרי המסורת.

אבקשך להיכנס במהירות, עוד טרם השבעת הממשלה החדשה, לעובי הקורה ולדאוג לכך שמנהלת הליגה תדחה את המשחקים המתוכננים מיום השבת לאמצע השבוע.

ככל שמדובר בעניין כספי בשל זכויות שידור הרי לא יתכן ששיקולים כספיים יביאו לחילול שבת ולהדרת שומרי השבת מהשתתפות בכדורגל וכי במקרה זה על משרד התרבות והספורט להגיע להבנות בנושא הכספי עם מנהלת הליגה ובעלי זכות השידור.

אביגדור ליברמן יו"ר ישראל ביתנו הגיב על המכתב. "שיחקו כדורגל בשבת לפניך וישחקו גם אחריך".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x