xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סמוטריץ זועם על עמיר פרץ- ״מפקיר את הנגב״

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' פנה לפני זמן קצר לראש הממשלה נתניהו ולשר הבט"פ אוחנה בבקשה דחופה להורות על המשך הנטיעות של קק"ל באדמות המדינה בנגב, מ"בלי להיכנע לאיומי הבדווים ולחולשתו העצובה של עמיר פרץ"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' פנה לראש הממשלה נתניהו ולשר הבט"פ אוחנה בבקשה דחופה להורות על המשך הנטיעות של קק"ל באדמות המדינה בנגב, מבלי להיכנע לאיומי הבדואים. במכתב קורא סמוטריץ לראש הממשלה לפעול לשינוי ההחלטה.

בשנה האחרונה קק״ל החלה בפרוייקט נטיעת עצים על אדמות מדינה אך כאמור, הפרוייקט גרר תגובות נזעמות מצד תושבים. בעלי הפרוייקט המשיכו אך קיבלו הודעה מהמשטרה שלא יקבלו אבטחה.

‏סמוטריץ כתב בחשבון הטוויטר שלו: "כשנתניהו הפקיר את רשות הבדואים בידי עמיר פרץ, התרענו שזו הפקרת הנגב להמשך ההשתלטות הבלתי חוקית של הבדואים על אדמות המדינה. עכשיו זה קורה. עמיר פרץ הורה לעצור עבודות נטיעה של קק"ל על אדמות מדינה (אפילו ללא תביעות בעלות) כדי לשמור על האדמה ולמנוע מהבדואים לפלוש אליה.‏ אני קורא לראש הממשלה להתערב ולהורות על המשך מבצע הנטיעות. כניעה לאיומים של הבדואים היא הביטוי המובהק ביותר לאובדן הריבונות של המדינה בנגב." כתב סמוטריץ.

במכתב ששלח סמוטריץ נכתב: ״בשנה האחרונה מבצעת הקק"ל נטיעת עצים על ידי לאורך נחל יתיר במטרה לשמור על אדמות המדינה מפני השתלטות בלתי חוקית. תוכנית הנטיעה הינה בסדר גודל של כ-10,000 דונם על אדמות מדינה. זהו מעשה ציוני חשוב מאין כמוהו. נכון להיום, נטעו קק"ל כ-4,500 דונם, אולם לאחרונה כשהתקרבו הנטיעות לשטח עליו יש לכאורה תביעות בעלות, התבקשו קק"ל על ידי המשטרה לעצור למספר ימים את הנטיעות באזור זה על מנת לבדוק העניין עם התושבים. הקרן הקיימת לישראל החליטה להמשיך בנטיעות בהתאם לפרויקט על קרקע מדינה סמוכה באזור הנקרא חירבת אל ווטאן (בסמוך לאום בטין) אולם גם שם נאלצו להפסיק ונמסר להם על ידי המשטרה כי לא יקבלו סיוע אבטחתי של המשטרה (בעקבות פניית רשות הבדואים בהוראת השר ככל הנראה). כנראה שהמשפחות הבדואיות אבו רקייק, אל נבארי, ואבו עסא אשר מנהלות את המאבק על השטח ראו כי טוב, וכי בכל מקום בו הם יאיימו, יוכלו לעצור את העבודות, החליטו שגם בשטח החדש הנטיעות לא לטעמן ואיימו לעורר מהומות ולהפגין (ככל הידוע אף הקימו אוהל מחאה במקום). ״

״לצערי, ואף טענתי זאת לא פעם במהלך שיחות ראש הממשלה להקמת ממשלה עם ח"כ גנץ ומפלגת העבודה, הפקרת הרשות להסדרת הבדואים בידי השר עמיר פרץ, תביא איתה הפקרה וכניעה של ממשלת ישראל לכל לחץ מהמשפחות הבדואיות. ואשר יגורנו בה לנו. השר עמיר פרץ הנחה את ראש הרשות להסדרת הבדואים בנגב לפנות אל המשטרה ולדרוש את עצירת אבטחת הפרויקט דבר שיביא לעצירת הנטיעות בטענה שמבקש לקיים מו"מ עם התושבים על הסדרה, הפסקת הנטיעות אפילו לתקופה קצרה תעצור את הפרויקט לחלוטין. אני פונה אליך כשר האחראי על המשטרה, להורות למשטרה לא להיכנע לאיומים ולבקשות של הרשות ולהודיע לקק"ל עוד היום על המשך אבטחת הנטיעות כמתוכנן.״

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
16 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
16
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x