xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סיני תושב לונדון שהיה בעיר ווהאן בשיא המגיפה אומר: "בסין אם יש הוראה, אנחנו מקיימים את ההוראה"

אזרח סיני המתגורר בלונדון שלא יכל לצאת מהעיר ווהאן בשיא המגיפה, מאמין כי סין הצליחה להשיג שליטה מהירה יותר בנגיף מאשר בריטניה, מכיוון שאנשים מצייתים יותר ו"מקפידים על הכללים", וואהן היא העיר ממנה פרצה המגפה לראשונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

שי לו בן ה-31 שהה 141 ימים בווהאן לאחר שלא הצליח לחזור לביתו בעקבות ביקור אצל משפחתו בעיר, אשתו נשארה בבריטניה כשיצא לחו"ל בינואר ובסופו של דבר הוא הצליח לחזור ללונדון, שם הוא מתגורר בשבע השנים האחרונות.

במהלך 76 הימים של הסגר הקפדני, לו, יצא החוצה לרחוב רק מדי פעם, כדי לאסוף משלוחים מהכניסה לאזור מגוריו, כעת עם הסרת הסגר, יותר מ-18 מיליון תיירים נהרו לעיר לרגל שבוע הזהב של סין בתחילת אוקטובר. למרות התנועה ההמונית של אנשים, המדינה לא דיווחה על התפרצות גדולה נוספת של מקרי קורונה.

לו אמר לתקשורת כי קיים הבדל תרבותי משמעותי, כאשר אזרחים סינים נוטים יותר לפעול לפי הכללים שנקבעו על ידי ממשלתם. "בסין אם יש הוראה, אנו מקפידים על ההוראה, אם אנו רואים מישהו שלא ממלא אחר הכללים, איננו צריכים להעניש אותם, עלינו לוודא שהם מודעים להפרות של הכללים, לרוב העם הסיני, במיוחד הדור הצעיר, היה חינוך חובה של יותר מ-15 שנה".

״אז רוב הדור הצעיר פשוט מאמין במדע, הם פשוט עוקבים אחר כל מה שהמדענים אומרים, ללבוש את המסכה? אנחנו לובשים את המסכה, ואנחנו אומרים להורים ולסבים שלנו ללבוש את המסכה, לא היינו אומרים בואו נוריד את המסכה כי אנחנו לא יכולים לנשום, נכון?, כי אנחנו יודעים שהנגיף הזה נמצא שם״.

לדבריו אנשים סינים נטו יותר לדווח על שכניהם על הפרת הכללים, דבר שלו אמר שהוא עשה בעצמו במהלך הסגר, לדבריו, אם אנשים ימשיכו להיות נגד מסכות ואנטי חיסונים, יהיה גל שלישי וסגר באביב, ואחריו בחורף הקרוב. לו אמר כי הוא מכבד את אלה שאמרו כי הגבלות והסגר משפיעות על החופש שלהם: "אבל חופש הוא רק מילה יחסית עבורי, אנו אמנם מבקשים חופש, אך החופש שלנו אינו אמור להפריע לחופש של אחרים, אם אנו עושים זאת, אנו מונעים חודשיים של יציאה לבר עם חברים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x