xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

: תשעה בני משפחה מתו לאחר שאכלו מרק אטריות

תשעה אנשים בני משפחה אחת בסין מתו מהרעלת מזון לאחר שאכלו מרק אטריות ביתי שעל פי הדיווחים הוחזק במקפיא במשך שנה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

המשפחה הסינית חלתה בתוך שעות לאחר שאכלה את סואן טאנג זי, מנת אטריות עשויה מקמח תירס מותסס, במפגש משפחתי של ארוחת בוקר עם 12 קרובי משפחה בבוקר ה-5 באוקטובר. המוות של שבעה מהם נקבע ב-10 באוקטובר, ואילו המוות השמיני הוכרז כעבור יומיים. הקורבן האחרון מת ביום שני, כך דיווחו כלי תקשורת בסין.

נציבות הבריאות הסינית פרסמה ביום שני אזהרה לאומית שקראה לאזרחים להימנע מייצור או אכילת מזון מקמח מותסס. המשפחה מתגוררת בצפון מזרח היילונג-ג'יאנג, אכלה את האוכל הרעיל במהלך פגישה משפחתית בשעות הבוקר.

אטריות המרק הביתי הוחזקו במקפיא במשך שנה לפני שצרכו אותה, כך דיווחו כלי תקשורת בסין. תשעה מהם שאכלו את המנה חלו תוך שעות והובהלו לבית החולים.

שלושת בני משפחה צעירים סירבו לנסות את האוכל בגלל 'טעמו המוזר'. מבין תשעת החולים, שבעה מהם נפטרו ב-10 באוקטובר לאחר שכל הטיפול הרפואי נכשל. מותו של הקורבן השמיני נקבע כעבור יומיים. בת המשפחה שנותרה זמן מה בחיים לאחר שאכלה את המרק, מתה ב-19 באוקטובר, כך על פי התקשורת הסינית.

בכירי רפואה סיניים אמרו בהצהרה כי תשעת האנשים מתו מהרעלת מזון לאחר שמצאו 'ריכוז גבוה של חומצה' במרק האטריות. באטריות התגלה ריכוז גבוה של חומצה בונגקרקית, חומצה בונגקרקית היא הגורם העיקרי להרעלה מקמח ואורז.

הוא רעיל ביותר, עמיד בפני טמפרטורות גבוהות ולא ניתן להסירו גם אם הוא מבושל היטב, אמר פאן ג'יהונג, פרופסור באוניברסיטה החקלאית בסין, לחדשות בייג'ינג.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x