xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סין: שומר בגן חיות נטרף על ידי קבוצת דובים מול עיניהם של מבקרים

שומר בגן חיות בסין נטרף על ידי קבוצת דובים שחורים מול תיירים מבועתים, המבקרים נחרדו לפתע לגלות קבוצת דובים אוכלת את השומר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
דוב אילוסטרציה צילום Pixabay
דוב אילוסטרציה צילום Pixabay

מטעם הפארק בשנגחאי, אישרו כי העובד מת לאחר שהותקף על ידי דובים, אך לא מסרו פרטים ולא הגיבו לדיווחים ברשתות החברתיות, בתיעוד שהעלו גולשים שצולמו מתוך אוטובוס, נראים שמונה דובים מתקבצים בבריכה מרחוק וטורפים את העובד.

הפארק סגר את האזורים הסמוכים למקום באופן זמני בעקבות המקרה כך על פי הצהרה של מנהלי הפארק, המקרה אירע ביום שבת אחר הצהריים. מטעם הפארק נמסר כי הקורבן 'ביצע עבודות' באזורים של חיות בר, באוויר הפתוח שבו בעלי חיים טורפים גדולים מורשים להסתובב חופשי בכדי לצפות בתיירים על סיפון כלי רכב מיוחדים.

מבקרים נחרדים טענו ברשתות החברתיות כי המטפל בבעלי חיים נקרע ונאכל על ידי החיות בפארק חיות הבר בשנגחאי. התיעוד בן ה-56 שניות שצולם מאוטובוס תיירים, מראה כשמונה דובים מתאספים בבריכה מרחוק, ולכאורה חולקים משהו.

סרטונים נוספים בכלי תקשורת בסין מראים תיירים מבוהלים בתוך אוטובוס חוששים לגרוע מכל כשהם צועקים "מה הם (הדובים) עושים" ו"נראה שיש גבר שם". פארק חיות הבר בשנגחאי הודיע ​​כי הקים צוות מיוחד שיחקור את הנושא. הובטח מצידם לחזק את נוהלי הבטיחות.

מהנהלת הפארק נמסר כי הם שבורים על מות העובד והביעו תנחומים למשפחת הקורבן. הם גם התנצלו בפני הציבור על אי הנוחות שהאירוע הביא לתיירים ולצופים בתיעודים.

על פי אתר האינטרנט של הפארק, פארק חיות הבר בשנגחאי בגודל 374 דונם, ומחזיק יותר מ-100,000 בעלי חיים השייכים ליותר מ-200 מינים. בפארק יש אזור הליכה בו מבקרים צופים בחיות באופן חופשי, ובקטעי נסיעה באוטובוסים בו התיירים נהנים ממגע קרוב עם חיות בר בעת שהם על האוטובוס.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
19 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
19
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x