xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סין: צפו בתיעוד; גבר היכה את אשתו למוות ברחוב בעקבות ויכוח; עוברי אורח עמדו וצפו מבלי להתערב

תיעוד בו נראה גבר בסין מכה את אשתו למוות ברחוב עם אבן וקרש, בזמן שצופים נחרדים צפו בלי להתערב ועוררו זעם לאומי גדול בסין
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

ביום שבת האחרון בני הזוג התווכחו לאחר שהם פגעו בטעות בהולך רגל בעת שנהגו על קטנוע חשמלי יחד בעיר שואזו בצפון סין.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, התוקף נעצר על ידי המשטרה המקומית, שאישרה בהצהרה את מותה של האישה, החקירה נמשכת. האלימות פרצה לאחר שהבעל פגע בהולך רגל כשהוא מסיע את אשתו על קטנוע חשמלי ב-31 באוקטובר, כך על פי עיתון מקומי.

בני הזוג נקלעו לוויכוח סוער, ואז האיש דחף את אשתו לקרקע והחל להכות אותה. האיש זרק על אשתו שרפרף שוב ושוב, והיכה אותה עם סלע עד שמתה, רוכבי אופניים, נהגים והולכי רגל, כולל ילדים, צפו במתקפה בצדי הרחוב מבלי לנסות להפסיק את האלימות.

המשטרה אישרה באיחור את האירוע ואמרה בהצהרה כי האישה נהרגה והוסיפה כי התוקף עוכב. כך דווח ה"דיילי מייל" הבריטי. "החשוד נמצא תחת גופי ביטחון הציבור והתיק נחקר במלואו," כך מסרו הרשויות.

לאחר הפרסום, עשרות אלפי תגובות החלו להופיע ברשתות החברתיות, כאשר רובם מתחו ביקורת על חוסר המעש של הצופים והיחס הרופף כלפי אלימות במשפחה בכמה מגזרים בחברה הסינית. "הוא לא מחזיק תת מקלע, מדוע איש לא צעד קדימה לעצור בו?" שאל מגיב אחד. צופה אחר גינה: "הם פשוט צפו שזה קורה. איזו חבורה של אנשים קרים ואנוכיים".

מנגד מספר גולשים ציינו כי קיים חשש להתערב, כי בסין מי שנכנס לסייע יכול להיות אחראי לעלויות בבית החולים, או להסתבך בתביעות, דבר המרתיע אנשים להתערב. מנגד מציינים אחרים כי סין בשנת 2017 חוקקה חקיקה של 'השומרוני הטוב' שמטרתה להתמודד עם הנושא על ידי הסרת אחריות אזרחית למי שעסק בסיוע לקורבנות אלימות או תאונות. אך החוק הקודם כנראה עדיין מרתיע רבים מלהתערב.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x