xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סין טוענת שמצאה קורונה על כנפיים של עוף קפוא שהגיע מברזיל

הרשויות הסיניות דיווחו כי נגיף הקורונה הגיע למדינה בכנפיים של עוף קפוא שיובאו מברזיל, הפיקוח בנמלים בסין התהדק במיוחד לאחר שקורונה נמצאה גם בשרימפס, כך לטענת הסינים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
כנפיים אילוסטרציה: צילום Pixabay
כנפיים אילוסטרציה: צילום Pixabay

הרשויות הסיניות טוענות כי הן זיהו את נגיף הקורונה בכנפיים של עוף קפוא שיובאו מברזיל. מדגם של מוצר המזון נשלח לעיר שנזן בדרום סין, ונבדק ונמצא חיובי לנגיף הקורונה, כך דווח ה"דיילי מייל".

החשש של הסינים הוא, כי משלוחי מזון מזוהמים שהגיעו מחוץ לסין, עלולים לגרום להתפרצויות חדשות במדינה, גורמים רשמיים הזהירו את הציבור מפני סכנת הידבקות בבשר ופירות ים מיובאים.

התגלית הגיעה יממה לאחר שנמצאו על אריזות שרימפס קפוא מאקוודור עקבות של נגיף הקורונה, סין הגבירה את הבדיקות בנמלים בגלל החשש מיבוא המזון. הרשויות אמרו כי מצאו קורונה על אריזות פירות ים קפואים שהובאו לעיר נמל סינית אחרת בתחילת השבוע.

מרכזי הפיקוח על מחלות בעיר שנזן, בדקו דגימת שטח שנלקחה מכנפי העוף כחלק מבדיקות שגרתיות שבוצעו על יבוא בשר ופירות ים מאז יוני, אז התפרץ הנגיף מחדש בבייג'ינג. רשויות הבריאות המקומיות עקבו אחר בדיקות של כל מי שעשוי לבוא במגע עם מוצרי מזון שעלולים להיות מזוהמים, וכל התוצאות היו שליליות, כך נמסר בהודעת מטעם רשויות העיר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x