xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סין: צפו; חברה הורתה לעובדיה לסטור לעצמם שוב ושוב כדי לבנות את חוסנם: בעלי החברה נחקרים

על פי הדיווחים מסין, חברת רהיטים סינית נחקרת לאחר שהואשמה בכך שאילצה את עובדיה לסטור לעצמם שוב ושוב כדי "שיהיה לעובדים חוסן נפשי לעבוד"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שוטרים סינים אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
שוטרים סינים אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

תמונות מטרידות ברשתות החברתיות מציגות קבוצת עובדים הכורעת על הקרקע, האנשים קוראים סיסמאות ומענישים את עצמם, מעסיקם אמר לעיתונאים כי התיעוד הוקלט במהלך אימון "שנועד לעזור לצוות המכירות שלו לבנות את חוסנם". בשיחה עם עיתון מקומי התעקש המשרד כי העובדים סטרו לעצמם 'מרצון'.

התיעוד בן 33 השניות צולם לאחרונה בעיר דונגוואן שבדרום סין ושותף ב'וויבו' הרשת הסינית הדומה לטוויטר ביום רביעי. שורה של כשמונה גברים ונשים, כולם לבושים בשחור, עומדים מול המאמן האישי שלהם. לפחות אחד מהם נראה מכה בפניו שוב ושוב. אחרים נראו עם ידיהם על הקרקע שוב ושוב או היכו באגרופיהם באוויר.

דוברת החברה צוטטה ואמרה: 'הם עשו זאת בהתנדבות' על פי הדיווח, ההדרכה נועדה לסייע למשרד להקים 'צבא ברזל' של מכירות ולאפשר לצוות לבצע את המיטב תוך כדי מכירת מוצריהם. מנהל המותג בשם ג'אנג מין צוטט וטען כי ההדרכה אורגנה על ידי סוכנות שלא קשורה לחברה עצמה, רשות משאבי האנוש של דונגוואן מסרה לעיתון כי הם קיבלו הודעה על הסרטון והם חוקרת את הנושא.

יצויין כי על פי חוק חוזי העבודה בסין, מעסיקים אינם רשאים להשפיל ולתת עונש גופני לעובדים. יתר על כן, המעביד יהיה אחראי לפיצוי אם נגרם נזק לעובד.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x