xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סין: גננת נידונה למוות בגין הרעלת 25 פעוטות כנקמה לאחר שהתווכחה עם גננת

גננת נידונה למוות בסין בגין הרעלת 25 פעוטות, אחד מהם מת. וואנג יון נעצרה בג'יאוזואו לאחר שהפעוטות הובהלו לבית החולים, הם הורעלו בזמן שאכלו את דייסת הבוקר שלהם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ילדים בסין אילוסטרציה: צילום Pixabay
ילדים בסין אילוסטרציה: צילום Pixabay

וואנג הכניסה נתרן ניטריט לארוחת הבוקר של הילדים, "כנקמה לאחר שהתווכחה עם עמית לעבודה", כך אמרו הרשויות המקומיות ביום שני. האירוע התרחש ב-27 במרץ שנה שעברה לאחר שוואנג התווכחה עם עמיתה, המכונה סאן, בגלל "בעיות ניהול של סטודנטים", נכתב בהצהרה של בית המשפט.

לאחר מכן הרעילה הגננת את המזון שהוכן לתלמידים של, סאן, באמצעות נתרן ניטריט, המשמש בדרך כלל כחומר משמר למזון אך יכול להיות רעיל ואולי קטלני מחשיפת יתר. באותו זמן דווח כי הילדים החלו להקיא ולהתעלף לאחר שאכלו את ארוחת הבוקר שלהם. וואנג הואשמה בהרעלת התלמידים. מאוחר יותר גילו הרשויות כי בסך הכל 25 ילדים הורעלו במהלך התקרית שזעזעה את סין ופתחה כותרות עולמיות. ילד אחד מת בינואר לאחר ששהה 10 חודשים בבית חולים, על פי בית המשפט 23 נוספים נפצעו קל.

מסתבר שהנאשמת עם עבר דומה, וואנג נמצאה מרעילה את בעלה בשנת 2017 על ידי הכנסת נתרן ניטריט לכוסו, הוא סבל מפציעות קלות לאחר ששתה את המים. בית המשפט אמר כי וואנג הייתה 'בזויה ומרושעת', והיא ראויה להיענש בחומרה מכיוון שהתוצאות של פשעיה היו חמורות ביותר. היא נידונה למוות ונשללה ממנה זכויות פוליטיות לכל החיים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x