xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סין: בתי ספר יעניקו ציונים נמוכים יותר לתלמידים הסובלים מעודף משקל או בעלי קוצר ראייה

בתי ספר בעיר סינית יעניקו ציונים נמוכים במבחנים לתלמידים בעלי קוצר ראייה או לתלמידים הנחשבים בעלי משקל עודף, וזאת כדי לעודד תלמידים צעירים לשים לב לבריאותם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תלמידים סינים אילוסטרציה: צילום Pixabay
תלמידים סינים אילוסטרציה: צילום Pixabay

תלמידים שלא מצליחים לעמוד בדרישת הראייה או המשקל ה"רגילים" יסומנו במהלך הבחינות שלהם בתיכון, כך קבעו הרשויות בעיר צ'אנגזי שבמחוז שאנשי.

ההחלטה עוררה סערה ברשתות החברתיות בסין, כאשר מאות אלפי משתמשים ברשתות הטיחו ביקורת נגד המדיניות החדשה וקראו לה 'לא הוגנת' ו'חסרת טעם'. תוכנית הממשלה מגיעה מכיוון שקוצר ראייה היווה נושא מרכזי עבור תלמידי סין.

יותר ממחצית מאוכלוסיית המדינה מתחת לגיל 18 סובלים כעת ממצב לא טוב בכל הנוגע לראייה, כאשר תלמידי תיכון נפגעים הכי קשה. נתונים שפרסמו רשויות הבריאות בשנה שעברה מראים כי 81 אחוז מבני הנוער הסינים בגילאי 16 עד 18 סובלים ממצב לא טוב בעיניים, ואילו 14.5 אחוזים של גילאי שש כבר צריכים להרכיב משקפיים.

המדיניות החדשה שתיכנס לתוקף החל מיוני הקרוב נחשפה לראשונה על ידי הרשויות של צ'אנגזי בשנה שעברה כחלק מרפורמת החינוך בעיר, כך על פי הודעה רשמית, על פי המדיניות החדשה, התלמידים ייבדקו ויסומנו לרמות ה"כושר הגופני" שלהם, כולל מבחני ראייה ומשקל.

מי שנחשב עם 'קוצר ראייה' יקבל ציון נמוך ביותר, משקלם יישפט גם על פי מדד מסת הגוף (BMI). הנחשב כ"משקל עודף" והם ידורגו עם ציון נמוך ביותר, בעוד שאלה עם "משקל רגיל" יקבלו ציון גבוה.

בעקבות המדיניות החדשה, הממשלה המקומית ספגה ביקורת נרחבת, גולשים הטיחו על ההחלטה כ"מגוחכת" ו"חסרת טעם", אחד המגיבים גינה ואמר: "לקוצר ראייה יש קשר לגנטיקה. יש אנשים שלעולם לא יקבלו את זה אם ינסו, בעוד שאחרים נולדו עם זה. ויש אנשים עם ראייה טובה בקלות. זה לא הוגן לתת ציונים על סמך זה". כך דווח ה"דיילי מייל"הבריטי.

אחד אחר כתב: "זה כל כך חסר טעם. אנשים מואשמים כעת כי הרכיבו משקפיים? באותה מידה נוכל לכלול 'אטרקטיביות' כחלק מהקריטריונים".

גולש שלישי אמר: "הפקידים כנראה השתעממו תוך שהם לא עושים דבר במשרד כשעלו על הרעיון הזה".

בתגובה לזעם של הציבור, דובר הממשלה אמר כי ההחלטה לא תהיה "הבדל גדול" עבור הסטודנטים. "שתי ההערכות הללו לא ישפיעו על הציונים הסופיים של התלמיד", אמר הדובר לאתר החדשות מקומי. "המטרה העיקרית שלנו היא להדריך צעירים לפעילות גופנית טובה יותר, לעודד אותם להגן על ראייתם ולשפר את הכושר הגופני".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x