xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סין: אבא מתוסכל חטף התקף לב כשניסה לעזור לבנו בשיעורי הבית

גבר סיני כמעט מת מהתקף לב קשה לאחר שהתעצבן מאוד כשסייע לבנו בשיעורי בית. האב בן 45, המכונה בשם משפחתו ליו, פנה לטיפול רפואי לאחר שהחל לסבול מכאבים חדים בחזה ופתאום התעלף כשהסביר שאלה במתמטיקה לבנו בכיתה ג'
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
לוח לימודים בסין: אילוסטרציה צילום Pixabay
לוח לימודים בסין: אילוסטרציה צילום Pixabay

עם הגעתו לבית החולים הוא התעלף שוב וניצל על ידי צוותי רפואה שעשו לו החייאה. הרופאים אמרו כי מצבו של המטופל נוצר בגלל הלחץ והכעס העז שחש בזמן שעזר בשיעורי הבית של ילדו.

ליו מסייע לבנו בשיעורי בית מאז תחילת הסמסטר החדש, כך על פי הדיווח מבית החולים בדרום סין, שאנזאן. בשבועיים האחרונים חש האב הסיני בכאב קל בחזהו כשהוא מתוסכל מאוד כשעזר לבנו. ביום ראשון האחרון ההורה שוב התרגז לאחר שהסביר שוב ושוב את אותה שאלה במתמטיקה לילד שהתקשה להבין את התשובה.

ליו התחיל אז לסבול מכאבים חדים בחזה וקוצר נשימה לפני שעבר התקף לב. הוא התעורר ופנה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. במהלך בדיקות שנעשו למטופל, גילו הרופאים כי חלק מהעורק הראשי של ליו סתום, וחוסם את אספקת הדם ללב.

ד"ר גאו הונג מבית החולים אמר כי התקף הלב האחרון של מר ליו נוצר על ידי רגשות עזים, כמו מתח וכעס, תוך כדי עזרת שיעורי הבית של בנו. היותו מעשן במשך שנים תרם גם למצבו, לדברי הרופא.

"גורלו של מר ליו היה נחרץ אם הוא לא היה מגיע לבית החולים בזמן", הוסיף ד"ר גאו. לאחר שעבר ניתוח חירום, ליו נמצא כעת במצב יציב כשהוא מחלים לאט לאט בבית החולים.

אף על פי שהתקפי לבו של מר ליו היו כרוכים בכאבים דרמטיים בחזה והתעלפות, הרופאים שללו קורונה או עייפות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x