xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סוריה – מאחורי הקלעים

ניתוח ופרשנות על המצב השברירי בסוריה בזמן האחרון. מפוליטיקה וביטחון ועד לכלכלה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
דיווח בתקשורת הערבית על המצב הקשה בסוריה
דיווח בתקשורת הערבית על המצב הקשה בסוריה

המצב הנוכחי בסוריה נראה שברירי. הפיחות החריף של המטבע הלאומי והבעיות הכלכליות הרבות והסנקציות החדשות נפגשו כולם.

מה שבטוח הוא שהתסיסה האחרונה בעיראק ובלבנון היא חלק מפרויקט גדול שמכוון ישירות לאיראן להסכם בין אמריקה לרוסיה על עזיבתו של בשאר אל-אסד, ומצביע על כך שהמחלוקת היא כיצד לבנות את השלב הבא ולעצב את המדינה הבאה.

השליח המיוחד האמריקאי לסוריה , ג'יימס ג'פרי אומר ביחס למשטר הסורי כי ארצו נמצאת בקשר עם רוסיה כדי לשכנע אותם שיש פיתרון למשבר הסורי ללא אסד באמצעים דיפלומטיים בנוסף להתכתבות עם הצד הרוסי סביב אסד.

בנוסף להפגנות שהיינו עדים לפני יומיים להפגנות ברחבי סוריה , וגם המחלוקת בין רמי מכלוף (בן דודו של בשאר אסד) לאסד ותחילת התמוטטות כלכלת סוריה שמעידים על כך שהשלב של בשאר אל-אסד מתקרב לסיומו.

ונראה שיש הסכמה על עזיבתו של אסד, אך ההבדל כיצד לבנות את השלב הבא ובצורת המדינה הבאה. האם זו מדינה ריכוזית כמו שהרוסים וטורקיה רוצים או שהיא מפורזת כמו שהאמריקאים רוצים?

ברור שיש רצון לשמר את מבנה המשטר הישן עד לכניסתו לשלב המעבר, שם האמריקאים לא רוצים לחזור על החוויה בעירק ועל הכאוס שליווה את חילופי השלטון.

תיק הנוכחות האיראנית הוא גם אחד המכשולים העיקריים, שלא יוסרו אלא בכוח, האמריקאים והרוסים מניחים שתקיפות רחבות של ישראל יגיעו ללבנון ולסוריה.

קריאה לאופוזיציה הסורית לזוז ולנצל את השלב הנוכחי לטובתם. יש להציג פרויקטים פוליטיים אמיתיים במסגרת הפרויקט הלאומי של המהפכה הסורית בבניית מדינה של חופש, כבוד, צדק ודמוקרטיה.

השליח האמריקאי ג'יימס ג'פרי אמר במהלך פגישה עם הקהילה הסורית באמריקה ביום ראשון בערב: "אנו נמצאים בקשר רציף עם הרוסים, עם השחקנים הבולטים ואחרים, ועם האופוזיציה הסורית, שחייבת להישאר מאוחדת."

הוא הדגיש כי "ממשלו של הנשיא דונלד טראמפ מבקש שינוי דרמטי בהתנהגות המשטר הסורי, כך שהוא לא יהפוך את המדינה למעבר של המיליציות האיראניות ויאיים על מדינות שכנות, ולכן יש להרחיק את הכוחות האיראניים מסוריה. זה חשוב לביטחון סוריה ואנשיה וגם למדינות האזור."

בשיתוף עולם החדשות בטלגרם

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
22 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
22
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x