xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סופרים כבשים? מה יסייע לנדודי השינה שלכם?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קרדיט לתמונה: RF123
קרדיט לתמונה: RF123

בשיתוף פרמה גורי

דאגות כלכליות, מצב בריאותי לקוי, מתח, לחץ וחרדה – כל אלה עשויים לגרום למצב זמני מטריד של נדודי שינה. שנת לילה איכותית חשובה לתפקוד מיטבי ולאיכות החיים ומי שסובל מהפרעות שינה עשוי לחוות ירידה במצב הרוח, פגיעה במערכת החיסון, בעיות ריכוז.
חשוב מאוד לטפל בנדודי שינה על מנת להשיג שינה טובה ועמוקה לפחות של בין 6-8 שעות מדי לילה. כיצד אפשר להתמודד עם נדודי שינה? תרופות סבתא שחשוב להכיר והצעות להירדמות מהירה.

שמנים שעוזרים בקידום השינה

הסבתות ימליצו לכם לעשות אמבטיה מרגיעה ומפנקת לפני השינה על מנת להרפות את השרירים ולהשכיח את המתח. אם תרצו להוסיף טאץ' לאמבט התיזו פנימה שמן לבנדר שידוע כצמח שעשוי לסייע בקידום השינה ובהשגת תחושת רוגע.
אפשר להשתמש בלבנדר במגוון צורות הן כתרסיס והן כשמן עיסוי או להריח אותו באמצעות דיפיוזר מפיץ שמנים ארומטיים (יש גם גרסה חשמלית נוחה לשימוש). אם כבר בענייני צמחים עסקינן, ולריאן וקמומיל נחשבים אף הם צמחים שיכולים לשפר את הסימפטומים ולמנוע נדודי שינה ואפשר לצרוך אותם בתור חליטות וללגום לפני שמגיע מועד השינה.

מווסתים את המלטונין

נדודי שינה נחשבים למצב שכיח בקרב מי שסובלים מירידה במלטונין, הורמון טבעי שהמוח מייצר על מנת לווסת את מחזור השינה וההתעוררות. ירידה במלטונין ניכרת במיוחד בתקופת גיל המעבר או בעקבות ג'ט לג ועל מנת להסדיר את הפעילות של המלטונין במידה ויש ירידה בהורמון אפשר ליטול תוספי תזונה של מלטונין אך כדאי ליטול רק לאחר התייעצות מקדימה עם הרופא בכל הנוגע למינון המומלץ.

דפוסי שינה טובים יותר

להרגלי חיים תרומה משמעותית לשינה וכדאי לארגן תנאי לינה אופטימאליים הכוללים סביבת שינה נוחה עם מצעים אווריריים ונושמים, וויסות הטמפרטורה לדרגה הנעימה ביותר, נטרול הסחות דעת כמו כיבוי מסכים, כוון הטלפון למצב שקט. מומלץ לעסוק במהלך שעות היום בפעילות גופנית המסייעת בהורדת הורמון קורטיזול שנחשב להורמון הלחץ אך להוריד אנרגיות לקראת השינה על מנת להירגע. חפשו מה עוזר לכם להירדם – חלב חם, קריאת ספר. מומלץ להימנע מקפאין וניקוטין כ-6 שעות לפני השינה ולחפש את התנוחה הנוחה ביותר לקראת הירדמות.
קיימות טכניקות הרפיה שונות שיכולות להועיל לכם כמו למשל, נשימות עמוקות, הרפיית שרירים, מיינדפולנס, מדיטציה, דמיון מודרך. יש אנשים שזקוקים להחשכת החלל על מנת להירדם כי אור מחזיק אותם ערים – ניתן להיעזר בווילונות להחשכה וגם בכיסוי עיניים במידה ויש אור דולק (של הפרטנר, הילדים, השכנים או תאורת רחוב).
דיקור סיני אף היא אופציה למי שסובל מנדודי שינה תכופים כאשר מטרת הטיפול היא להזרים אנרגיה מחודשת ולהפחית את הלחץ לתמיכה בשנת לילה טובה יותר.
האזנה לצלילים מרגיעים נחשבת לאלטרנטיבה נוספת למאבק בנדודי שינה במיוחד צלילים מהטבע, פכפוך המים, גשם  וצלילים מרגיעים שמאפשרים הרפיה.
קיימת גם אלטרנטיבה של תמציות פרחי באך בשילוב הנכון שמסייעת לשנת לילה רגועה ואיכותית.
נסו את האופציות השונות ותיהנו משינה טובה יותר.

היכנסו לאתר פרמה גורי לכתבות בנושא נדודי שינה תרופות סבתא שכדאי להכיר ולמידע על מה חשוב שתדעו על הפרעות שינה .

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
25/05/2023 01:38

The point of view of your article has taught me a lot, and I already know how to improve the paper on gate.oi, thank you. https://www.gate.io/ja/signup/XwNAU

04/08/2023 00:41

I don't think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article. https://accounts.binance.com/sv/register?ref=FIHEGIZ8

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x