xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סוער במליאה: ח"כ אייכלר כינה את התנהלות המשטרה אנטישמיות. סמוטריץ' ביקש למחות. אייכלר: "אני נסער"

לאחר פרסום המקרה בו ילדה חרדית תועדה ממררת בבכי ברחוב תוך כדי דיון עם שוטרים, תגובות קשות נגד התנהלות המשטרה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ח"כ ישראל אייכלר על המראה של ילדה חרדית בת 11 בוכה ברחובה של עיר בעוון אי חבישת מסיכה. "המשטר החילוני הופך לאנטישמי בצל הקורונה. הציבור החרדי אינו יכול להתגונן נגד הקמים עלינו כגרועים שבאויבים. שוטר שמרגיש גיבור על ילדה קטנה, אינו עושה זאת לבד. הוא מוסת על ידי ממסד אנטישמי של פוליטיקאים, שופטים ואנשי תקשורת אויבי היהודים החרדיים."

"המשטרה איבדה שליטה על איבת השוטרים המוסתים נגד חרדים. אנשים חיים בפחד ואומרים שהמשטרה מסוכנת יותר ממגפת הקורונה. המוני אנטישמים רואה בכל ילד חרדי מפיץ חיידקים פונטנציאלי ולפי זה הם פועלים. ליברמן ולפיד מדברים על אלימות ברחובות בעקבות הקורונה וזאת התוצאה."

"אני קורא לראש הממשלה ולשר לביטחון פנים לפטר מיד את השוטרים האכזריים הללו, כדי להעביר מסר שהם לא מייצגים את המדינה. יש להנחות מיידית את השוטרים: כל שוטר שיתן דו"ח על מסכה לקטין בגיל כזה יפוטר לאלתר.

"ממשטרת ישראל נמסר: "בניגוד מוחלט לנטען, השוטרים פגשו בנערה בת 13.5 ברחוב כשהיא ללא מסיכה על פנייה בניגוד לתקנות, אולם לא רשמו לה דו״ח כלל. השוטרים ביקשו ממנה לעטות מסיכה על פניה ושחררו אותה לדרכה. מדובר בעוד פרסום שקרי ומעוות לחלוטין במסגרת קמפיין מגמתי המתנהל בימים אלו נגד המשטרה והשוטרים הפועלים למען בריאות הציבור."

חה"כ בצלאל סמוטריץ מגיב להודעת משטרת ישראל: "שלום משטרת ישראל. שמח על התגובה. אבל זו לא האמת. יש סרטון שמראה אירוע של יותר מחמש דקות שבהן הילדה מבוהלת וממררת בבכי והשוטרים לא מרפים (לטוויטר אפשר להעלות רק חלק קצר). להעיר עם חיוך ולתת מסיכה לוקח חצי דקה וזה לא אמור להיות תוך כדי בכי מבוהל. אתם נראים רע מאוד."

ח"כ יעקב טסלר אמר במליאה: "אני זועק כאן את זעקתם של הילדים שאינם יכולים לעמוד כאן ולצעוק. בכל יום נשברים שיאים חדשים של אטימות ושיפלות משטרתית. עד מתי תתעלל בילדים חסרי ישע? עד מתי תגלה אפס חמלה לילדים? עד מתי?"

לשכת יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר הגיבה למקרה: "בעקבות התיעוד המזעזע של הילדה בת ה-10 מירושלים, זימן יו"ר וועדת חוקה ח"כ יעקב אשר דיון דחוף בוועדה ליום רביעי הקרוב בנושא התנהלות המשטרה ואופי אכיפת חוקי הקורונה אל מול ילדים ואוכלוסיות מיוחדות."

לדיון יזומנו משטרת ישראל, המשרד לבטחון פנים, משרד המשפטים, הפרקליטות, המועצה לשלום הילד וגורמים נוספים, כדי לוודא את אי הישנותם של מקרים מעין אלה עד לרמת השוטר/פקח בשטח תוך הטמעת ההנחיות והדרישות בחוק המחייב שיקול דעת והסברה בטרם אכיפה.

סגן השר אורי מקלב אמר על הסרטון בו נראים שוטרים מעכבים ילדה שלא חבשה מסיכה: הכשל הגדול ביותר במשבר הוא של המשטרה, פעם אחר פעם, מקרה אחר מקרה נראת תמונה כוללת המביאה ציבורים שלמים לשבירת האימון במערכות."

"תגובת המשטרה מקוממת, עקרה ואינה עונה מדוע השוטר לא ענד תג זיהוי כדין. גם אם זה אירוע נקודתי עשבים שוטים אלה נשארים במערכת ולא מוקעים."

"המשטרה חזקה על חלשים, כפי שההגבלות והקנסות משולבים על שיקולים כלכליים על ראש הממשלה לדעת כי כאשר הוא מטיל הגבלות על הציבור יש לו משטרה שאינה יודעת את תפקידה ללא דעת וללא שיקול דעת."

אמה של הילדה בת ה-13 מהסרטון אמרה ל-N12: “הילדה היתה עם מסיכה. הורידה רק כדי לשתות. הם אמרו לה שהם רושמים דו״ח. שום העירו לה. הילדה שלי לא התחילה לבכות בגלל שהעירו לה. רואים ששאלו את המספר של האמא ואיפה היא גרה ומה השם שלה. בשביל מה? אם היו מעירים לה היו אומרים לה ׳שימי את המסיכה׳ היא היתה שמה את המסיכה היא היתה מבינה את זה. היא ילדה בוגרת. היא בכתה כל הדרך הביתה וגם עכשיו לא מצליחים להרגיע אותה״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x