xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סוער בטוויטר: עימות בין עורך חדשות 12 יניב הלפגוט לבין יאיר נתניהו

קרב ציוצים בטוויטר בין יניב הלפגוט עורך חדשות 12 לבין יאיר נתניהו. הלפגוט: "‏‎‎העיתונאי (סגל) אולי הבכיר (המוכשר) בישראל מוצג על ידך כבובה שמופעלת על ידי העורכים שלו איבדת את הצפון אם אתה מדבר ככה". יאיר נתניהו מיהר להגיב: "הרי אתה לא מנסה להגיד לי שלעמית מותר להגיד מה שהוא חושב כמו לאברמוביץ' בשידור."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

עורך חדשות 12 יניב הלפגוט צייץ אתמול (ב') בחשבון הטוויטר שלו: "‏פתוח על נוטיפקציות של עמית סגל ועד לא מזמן של ‎יאיר נתניהו בשביל הרגע הזה שעמית הפך במרומז לעלה תאנה ימני בתקשורת שמוכן למכור את אמא שלו בשביל ליטוף מעיתונאי השמאל, היה שווה לקבל את מבול הפושים מהצהריים. רשמית הכל מטומטם."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎לא דיברתי דווקא על ‎עמית סגל."

הלפגוט הגיב: "‎‎אז עמית מקבל תו סגול של ימני או שהוא ימני מחמד? רק תעשה לי סדר כדי שנוכל ללכת לישון בשקט"

יאיר נתניהו הגיב: "‎‎ברור שהוא עלה תאנה שלכם בנסיון לעשות מצג שווא לציבור שאתם ערוץ אובייקטיבי ומאוזן, ולא ערוץ תעמולה בולשביקי (מה שאתם באמת). זה לא אומר שהוא לא עיתונאי מצויין ומקצועי ובוודאי העיתונאי הכי טוב אצלכם (למרות שזה לא כזה קשה, הרוב אצלכם תעמולנים עילגים ולא עיתונאים)."

הלפגוט הגיב: "‏‎‎העיתונאי אולי הבכיר (המוכשר) בישראל מוצג על ידך כבובה שמופעלת על ידי העורכים והמנהלים שלו. עזוב שהוא לא צריך לקבל את תעודת ההכשר שלך, פשוט איבדת את הצפון אם אתה מדבר ככה.

"יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎ממש לא בובה זה לא קשור אליו. זה תקן שיש לכם כדי לעשות הצגה של ערוץ תקשורת מאוזן. הוא במקרה קיבל את התקן ובאמת שאפו עושה כמעט את המקסימום שאפשר במגבלות הערוץ הדיקטטורי שלכם. הרי אתה לא מנסה להגיד לי שלעמית מותר להגיד מה שהוא חושב כמו אברמוביץ בשידור? או להביא סקופים על ‏‎‎השחיתויות והעבריינות של מנדלביט, ליאת בן ארי, שי ניצן, שופטי עליון, אלשייך, מני יצחקי, רוני ריטמן וכל שאר החונטה ולקבל את ראש המהדורה, כמו שגיא פלג מקבל בזמן שהוא מדווח ברצינות תהומית על פרשת קצף הגילוח!"

הלפגוט הגיב: "‏‎‎אתה אמיתי או שזה בוט בשעות האלו? יושב במקרה על תקן שיש לנו כדי לעשות הצגה של ערוץ מאוזן? פרשן פוליטי שמביא סקופים על מה שבא לו ואתה רומז שהידיים שלו קשורות. צחקתי בקול."

יאיר נתניהו הגיב:"רומז?!? אתם עשיתם לו שיימינג בשידור חי! הוצאתם את אילנה דיין מהנפתלין, שמתם אותה במהדורה, ונתתם לה לגלות מקור של סגל עיתונאי בערוץ שלכם! לא היה דבר כזה באף כלי תקשורת בעולם המערבי אי פעם! והכל כדי לנסות לעזור לכחול לבן בבחירות."

הלפגוט הגיב: "‏‎‎וכשהוא שידר במהדורה שערכתי ארבעה ימים לפני הבחירות הקלטה של ישראל בכר אתה חושב שעניין מישהו את מי זה משרת או לא. יש חומר משדרים, ככה פשוט."יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎פחחח איך זה מסביר את מה שעשיתם לו בציוץ שכתבתי למעלה? אתה מכיר עוד כלי תקשורת שעיתונאי אחד בו, חושף מקור של הקולגה שלו שבאותו ערוץ, כאשר העיתונאי יושב באותו אולפן ועובר זובור בשידור חי?!?"

הלפגוט הגיב: "‏‎‎אתה יודע מה ההבדל בינינו – אני שלם עם מה שאני כותב. אתה לא מאמין לעצמך. בטח כשאתה כותב קשקושים כאלו על עמית סגל. "יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎יניב זוכר לפני שנה שנתתי לך עצה לא לכתוב ציוצים מן הסוג הזה שלא מוציאים אותך העיפרון הכי חד בקלמר?"

הלפגוט הגיב: "‏‎‎ואגב, עניינית גאה בפרסום של ‎עמית סגל וגאה בפרסום של ‎אילנה דיין."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎חחח אז אתה גאה בפרסום של אילנה דיין שה״סקופ״ שלה היה לחשוף את המקור העיתונאי של הקולגה שיושב לצידה, ולבייש אותו בשידור חי?"

הלפגוט הגיב: "‏‎‎‎להביא מידע שאותו רב שנפגש עם בכר פגש את ראש הממשלה לפני שפורסמה ההקלטה, אחרי שאביך הכחיש שהוא קשור לאירוע זה אייטם סופר ראוי."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎אבל עצם המידע שההקלטה הייתה של אותו רב, זה חשיפת המקור העיתונאי של הקולגה שלה לאותו ערוץ. יש לך עוד דוגמא לזה שעיתונאי אחד שלכם, חשף את המקור של עיתונאי אחר שלכם?"

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎תגיד, כשבאותו ערוץ שאתה מתעב היו מי שתקפו את הריאיון שהעניק רוני אלשיך ל‎אילנה דיין לא מחאת כפיים? מי שמביא חומר מגיע למסך. זה הכלל הפשוט. אתה לא חושד שעמית מסר לאילנה את ההקלטה שהיא שידרה או הביא לה ליד לחומר. הקלטות מסתובבות. אחת הגיעה לסגל וזה מצוין, ואחת לאילנה."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎לא הבנתי את ההסבר שלך למה אילנה דיין חשפה מקור עיתונאי של עמית סגל. חחח לגבי אלשייך ועובדה. אתה רציני?!? הרי אילנה ראיינה אותו בכפפות של משי! תקפו בימין את אלשייך על עצם הראיון דבר חסר תקדים ועוד על כך שדיבר על חקירות מתנהלות (עבירה פלילית). וכמו כן על עלילת הדם שלו שנתניהו שלח חוקרים נגדו ונגד שוטרי להב. שזה שערוריה בגלל 1. זה שקר ועלילה. 2. אם זה מה שהוא והחוקרים חושבים אז יש להם ניגוד עניינים חמור בחקירת נתניהו, כי הם רואים בו אויב ששולח עליהם חוקרים."

הלפגוט הגיב: "‏‎‎‎תקפו בימין? לא קשור לימין או שמאל, מי שתקף זה בין היתר גיא פלג" (כתב המשפט של חדשות 12).

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎‎יש לך הסבר איך הכתב המשפטי שלכם לא מדווח על הסקופים המטורפים של איילה חסון בשבועות האחרונים על קלטת בכספת אשר מוכיחה שראש התביעה של ישראל עבריין? על החשיפות של קלמן ליבסקין על העליון? על פרשות שי ניצן? על איך שי ניצן טייח את חקירת דנינו חברו? ועוד ועוד ."

הלפגוט הגיב: "‏‎‎‎‎ראש התביעה שאביך מינה אחרי שהיועץ הקודם וינשטיין קרא לו לשקול להפסיק את כהונתו כמזכיר הממשלה. איפה הייתם אז? מזל שיש גוגל."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎‎או מעניין אז אתה יודע על המכתב החמור של וינשטין עליו. בתור עורך המהדורה של 12 לא חשבת ראוי להכניס את זה לכותרות שלכם במיוחד לאור הגילויים האחרונים של איילה חסון? ורוה"מ לא מינה אותו. מינתה אותו ועדת איתור, שאחד מחבריה אמר לפני שבוע שלא היה מצביע בעד מנדלבליט אם היה יודע על הקלטת.‏ ‎‎‎‎כמובן שלא הבאתם אותו להתראיין אצלכם. מעניין הוא היה פעם בליכוד. אקס ליכוד כמו לימור לבנת ודן מרידור אתם דווקא מתים על לראיין אצלכם."

הלפגוט הגיב: "‏‎‎‎‎ו-3 החברים האחרים בוועדה אמרו ההיפך. ראש ממשלת ישראל הוא לא חולמת גומי. אם הוא לא היה רוצה אותו שם הוא לא היה שם. לפחות ככה אני רוצה להאמין."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎‎אבל אשכרה אחד מאלה שהצביעו בעד המינוי שלו אומר שהמינוי נעשה בחטא וכי לא היו חשופים לקלטות, בטח לא לקלטת שת ראיית הזהב שנמצאת הייתה בכספת של שי ניצן (מה שחשפה איילה חסון). לא מעניין מספיק בשביל אייטם אצלכם?!?"

יאיר נתניהו המשיך: "‏‎‎‎‎אה ואני חייב חייב לשאול אותך. בטח שמת לב לכל הבאזז פה על הסדרה בנטפליקס על הפדופיל אפשטיין. אבוד ברק קיבל ממנו 2.5 מליון דולר על ״מחקר״. צולם נכנס מכוסה בפניו לדירה שלו בניו יורק. בדיילי ביסט פורסם כי נהג להתארח שם קבוע. בראיון לדיילי ביסט ברק הודה שביקר באי הזוועות והפדופיליה שלו בקאריביים. גם נחשף שהוא עומד מאחורי הדגלים השחורים. איזה קטע שהוא אורח קבוע לאחרונה אצלכם כל שבוע, ואתם אף פעם לא שואלים אותו על זה".

הלפגוט הגיב: "‏‎‎‎‎הייתי שולח אותך לארכיון לשמוע איך נטחן 50 פעם במהלך הקמפיין על אפשטיין, מה שפגע בו לדעת כולם. אבל עובדות זה לא משהו שמדבר אליך. "

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎‎שאלתם על הביקור באי הפדופליה והזוועות בקאריביים? שאלתם על הדגלים השחורים?"הלפגוט הגיב: "‏‎‎‎‎תחזור לארכיון, תראה שהוא נשאל בלי סוף על הבילויים אצל אפשטיין. "

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎‎חזרתי. יש שאלות מאוד עדינות על התמונות עם הצעיף בניו יורק. (רק מדמיין ראיון אצלכם של אבא שלי אם היה מצולם נכנס לבית של פדופיל סוחר ילדות). אבל שום מילה על האי .little st James island"

הלפגוט הגיב: (ראו בציוץ מתחת)

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎‎תשאל אותו שאתה מראיין אותו אצלך (למרות שאתם שנים מסרבים לראיין אותו אצלכם). עד אז יש לך קבוע כל שבוע את ברק מתראיין בניחותא מטיף מוסר לנתניהו ולא נשאל שום שאלה אצלכם באולפן."

הלפגוט הגיב: (ראו בציוץ מתחת)

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎‎המממ כתבתי לך בציוץ למעלה תשובה מאוד פשוטה ואתה פשוט העלמת ממנו. תזמין אותו להתראיין אצלכם ותשאל אותו מה שאתה רוצה. אבל עד אז תראיינו באופן הגיוני את אדונכם אהוד ברק."

הלפגוט הגיב: ‏"‎‎‎‎רק רציתי להבין אם מקבל את העדות הזאת באותה נחרצות שאתה מקבל את העדויות האחרות? אתה יודע להיות נחרץ. ועוד עניין שלא ענית, הגיעה תשובה מ‎יולי אדלשטיין."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎‎‎אתה לא משהו בהיקשים לוגים התלונות שלי אליך שאתם מראיינים כל שבוע את ברק ובחיים לא שאלתם אותו על זה (חוץ מבכפפות של משי שהתפוצץ השער של הדיילי מייל לפני שנה)."

הלפגוט הגיב:(ראו בציוץ מתחת)

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎‎‎כמו שאמרתי. למחרת התפוצצות השער בדיילי מייל ב2019! אנחנו כבר ביוני 2020. מאז שהשנה החדשה ברק התראיין אצלכם מאה אלף פעם. "

הלפגוט הגיב: "‏‎‎‎‎‎נשאל על זה אינספור פעמים. מה עם מנכ״ל משרד הבריאות?"

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎‎‎אינספור? המממ אז זהו שלא. נשאל אחרי התפוצצות התמונות של החם צוואר לפני שנה בדיילי מייל. מאז התראיין אצלכם מאה אלף פעם כולל כל שבוע בשבועות האחרונים, ולא נשאל שאלה אחת. כמו כן לא נשאל על חיים שדמי מהדגלים השחורים, שקרא לרצוח אותי. זאת כאשר הוא מממן את הדגלים השחורים, והוא ‏‎‎‎‎‎ התראיין אצלכם באותו יום!!!! (יש תמונה שלו דרך אגב מארח את חיים שדמי בביתו)."

הלפגוט הגיב: "‏‎‎‎‎‎תסתכל מה שלחתי לך. אינספור פעמים. אבל למה אתה מתחמק מלענות על הפנייה ל‎יולי אדלשטיין."

יאיר נתניהו הגיב:"‏‎‎‎‎‎הסתכלתי רק מ2019 כלום מ2020 ומה מתחמק? אתה יודע שאני לא מעריץ גדול של קרן וקסנר (שאותה הוביל אותו פדופיל אפשטיין)."

הלפגוט הגיב: "‏‎‎‎‎‎אתה נוהג להמליץ לשרים בשגרה איזה מנכ״ל למנות ואיזה לא?"

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎‎‎יניב פעם שלישית היום שאני מתזכר אותך על הטיפ שלי של ציוצים שחושפים את רמת האנליטיקה וההיקשים הלוגים שלך, שמוציאים אותך לא טוב. חבל כולם רואים פה."

הלפגוט הגיב: "‏‎‎‎‎‎רואים שאתה מתחמק. זה אירוע חד פעמי לצאת על שר ולנסות לסכל מינוי?"

יאיר נתניהו הגיב: "‎‎‎‎‎אני ידוע בתור מישהו שמתבייש להביע את דעתי בטוויטר על שרים או חברי כנסת או ראשי מדינות? אני מפחד רק מהקדוש ברוך הוא. ‏‎‎‎‎‎טוב לילה טוב! מקווה שהצלחת להפנים את הבאגים אצלכם שדיברתי עליהם היום. (סתם לא מאמין, אין לכם מודעות עצמית בסיסית)."

הלפגוט הגיב: ‏"‎‎‎‎‎‎‎מבין שמעדיף להתחמק. שאלה קשה. לילה טוב, יש לי עבודה מחר".

הציוץ שממנו הכל התחיל

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x