xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סוער בטוויטר: עימות בין יאיר נתניהו לבן כספית

יאיר נתניהו: "אתה כזה אפס שאפילו אבא שלך כתב מכתב התנצלות לרוהמ ואמר שלא מבין איך יצא לו בן כזה." כספית: "‏‎‏‎שים איזה זוג גרביים במקרר אולי זה ירגיע אותך לכאורה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

יאיר נתניהו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "‏מהו יצוג פרו בונו? האם מותר לי לקבל יצוג כזה? יש לי כרגע 2 תביעות דיבה שאני תובע , זכיה בטוחה בכל אחת . אחת את בן כזבית, שנייה את ינשופון. יש עוד בדרך. אשמח להצעות.‏ התבלבלתי. חשבתי שיצוג פרו בונו זה יצוג של של שיטת האחוזים. אשמח לפירוט על שיטת האחוזים."

כספית הגיב: "דווקא מתאים לך יותר פרו בונו. כבן למשפחה נזקקת שמעדיפה לחיות מנדבות וסיוע של אנשים טובים. או שתפנה לרווחה."

יאיר נתניהו הגיב: "אל תשכח שאתה הבא בתור. אתה כזה אפס שאפילו אבא שלך כתב מכתב התנצלות לרוהמ ואמר שלא מבין איך יצא לו בן כזה."

כספית הגיב: "‏‎או, התעוררת מוקדם יחסית היום. חמוד, אתה מאיים עלי כבר כמה חודשים. מצפצף על האיומים שלך. יש לי רעיון: תן לוקיישן ושעה אני בא לקחת את התביעה בעצמי. סבבה? חוסך לך דמי משלוח כמו שאתם אוהבים. ועוד משהו. בניגוד למה שכתבתם באחת מתגובותיכם האחרונות, אבי אינו "המנוח". תודה."

יאיר נתניהו הגיב: (ראו מתחת)

כספית הגיב: ‏‎"אבי זכאי לדעתו. ואני יודע שאתה לא עובד אצלי. אני מממן אותך, את נהגך, רכבך ומאבטחיך בלי שתעבוד כלל. קח ת'זמן ואם אפשר תפסיק לאיים. שים איזה זוג גרביים במקרר אולי זה ירגיע אותך לכאורה."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎אני תובע דיבה את גליקמן על סיפור הגרביים אז אתה רוצה שאוסיף גם אותך בנוסף לאלבמה? אני מקבל אבטחה בגלל שפסיכים כמוך מסיתים נגדי יום ולילה ואז אנשים כמו חיים שדמי קוראים לרצוח אותי. לממן 200 אלף בחודש דרך אגב לאהרון ברק+ לשכה+ נהג, למרות שהוא לא עובד כבר 20 שנה פחות מפריע לך אה?"

כספית הגיב: "‏‎אם אתה מכיר מדינה בלי בית משפט עליון, אתה מוזמן לעבור אליה. אני מוכן לממן את הכרטיס לכיוון אחד, מחלקה ראשונה. כמו שאתם אוהבים (אבל לא אוהבים לשלם). אביך השקיע את רוב חייו הפוליטיים בהגנה על בית המשפט העליון ומערכת המשפט, עד שהגעת. ופעם אחרונה: תתבע מה שאתה רוצה, רק תפסיק לקשקש."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x