xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: סוער בועדת הכספים: ח"כ גפני לנציג רשות המסים "למה היו"ר שלכם לא פה"

הדיון הסוער בוועדת הכספים: ח"כ מיקי זוהר לא איפשר את המשך הדיון וקרא קריאות ביניים רצופות. גפני הפסיק את הישיבה ל-10 דקות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

‏בדיון על תנאי רה"מ אמר יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לנציג רשות המסים: "גביתם מראש ממשלה כלשהו מס על הוצאות שהוצאו במסגרת מילוי תפקידו?"- נציג רשות המסים: "אני לא יכול להשיב"- גפני: "שילמו מס או לא?" נציג רשות המסים: "אני לא יודע".

ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני, קיימה דיון בנושא החלטת שכר שרים וסגני שרים – תיקון הוראת שעה – הישיבה עוסקת בתיקון הוראת השעה לעניין תנאי רה"מ ורה"מ החלופי. הדיון נפתח בדברי חברי הכנסת: ח"כ מיקי זוהר: יש כאן נושא חשוב- מעמדו של ראש ממשלה בישראל- האם הוא יהיה אדם שמבוקר עד ערב מחפשים להפוך אותו לנכה כלכלית, נרדף על ידי יועצים משפטיים, שכל היום צריך לעסוק בכלכלה שלו ושל בני ביתו? זה יכול להיות כל אחד, נוגע לכל ראש ממשלה שיהיה בישראל, זה לא דיון אישי על מצבו של נתניהו ויכולותיו הכלכליות.

ח"כ מיקי לוי: "מי שנותנת את חותמת הכשרות למהלך המושחת הזה היא מפלגת כחול לבן שלנציגיה אין אפילו אומץ להגיע לדיון. מבקש להוציא צו הבאה לבני גנץ וחברי כחול לבן להגיע לוועדה. אם גנץ מסכים לוותר על הכל יש להוריד את מהמסמך את המילה "חליפי", אם הוא לא מסכים – הוא משקר".

ח"כ עודד פורר: "חשבתי שלקראת הדיון הזה יוצגו לנו נתונים, של כל האומדנים. ביקשתי שלא יתקיים דיון בלי לדעת את העלויות. אני מבקש חוות דעת של היועמ"ש וגם של היועצת המשפטית, לעניין החזרי המס. בנוסף אני מבקש שתהיה הכרה בהוצאות כל רכבי העבודה, אינסטלטור שכל הרכב שלו מלא בציוד משלם עליו שווי מס".

ח"כ אחמד טיבי: "המסמכים שהוגשו צריכים לכלול פירוט של הסכומים, ביקשנו לקבל פירוט וטרם קיבלנו. זה לא מעביר לציבור את התמונה האמיתית. לא זכור לי החזרי מס לנבחר ציבור".

ח"כ מטאנס שחאדה: "כל הוויכוח הפוליטי מתרכז לנושא הפוליטי – עלויות. אף אחד אין לו את האומץ להציג אלטרנטיבה פוליטית. אף אחד לא מעז להציע תוכנית פוליטית חלופית, ומסתבכים בשולי הדברים. זה לא אמור לכסות על כל הנושא הפוליטי".

ח"כ שלמה קרעי: "חשוב להבין שמי שקבע את הדיון הזה היא רשות המיסים, שהחליטו לגבות מס רטרואקטיבי בשונה מכל ראש ממשלה בעבר. בשנת 1982 תוקנה התקנה והוחלט שהמדינה תישא בעלויות המעונות הפרטיים של ראשי ממשלה ולכן אני מציע לזמן אותם לכאן, שיתנו דו"ח כמה המדינה שילמה על אותן עלויות מאז ותראו שאף ראש ממשלה לא שילם מס על ההוצאות האלה".

ח"כ עאידה תומא סלימאן: "רוצים שנתמקד רק בסכומים אבל מאחורי הסכומים עומדת מהות חשובה מאוד של כמה אנחנו יכולים לאפשר לפוליטיקאים לחיות על חשבון המדינה, לסובב את כל המערכת, את כל החוקים, להאשים את כל המערכות ברדיפה בשביל זה? אדם במעונו הפרטי, גם אם הוא ראש ממשלה, לא צריך לחיות על חשבון הציבור. כנראה שאנחנו בפתחה של מתקפה גם על רשות המיסים, יגידו שגם היא רודפת את ראש הממשלה".

ח"כ אופיר כץ: אתם לא מפספסים שום הזדמנות לתקוף את נתניהו. אם היינו מביאים הצעה כזאת לראשי ממשלה עתידיים הייתם מסכימים, אבל אתם רוצים חוק אחד לנתניהו וחוק אחר לראשי ממשלה עתידיים. זה לא יקרה, החוק יהיה שווה לכולם. אנחנו מבינים שאין לכם איך להילחם בעשייה ובפופולריות של ראש הממשלה וזה מה שנשאר לכם לעשות, הוא זכאי לתנאים כמו כל ראשי הממשלה".

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "אנחנו אמורים לדון גם במה שכתוב, ההטבות. זה התפקיד שלנו. אנחנו צריכים לעסוק בעניין הזה. עד היום דנו על רה"מ ונשיא המדינה. העברנו פה חוק של ח"כ מיקי לוי, שהשווינו את מעמדי ראשי הממשלה לנשיאי המדינה. עשינו דיונים מקצועיים, ניסינו גם עכשיו להגיע לפתרון מקצועי מוסכם. זה התפקיד שלנו".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x