xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סדר פסח בראש השנה: טיפים לסידור הרכב לקראת החג

מטבעות בכל פינה, מסמכים מקומטים בתא הכפפות וערכת חירום מבולגנת. אם גם לכם נמאס מהבלגן ברכב, המדריך הבא לסידור הרכב הוא בשבילכם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מסדרים את הרכב // קרדיט: shutterstock
מסדרים את הרכב // קרדיט: shutterstock

בעודכם נמצאים מאחורי ההגה עליכם להיות מרוכזים במאת האחוזים. בדיוק כפי ששיחות נכנסות או עייפות לאחר לילה ללא שינה מסיחות את הדעת, כמוהם גם ערימות זבל שנשכחו או סתם בלגן של דברים שהצטברו. אז מה בכל זאת תוכלו לעשות כדי שיהיה לכם נעים יותר לשהות ברכבכם? הנה כמה טיפים מוצלחים שיעזרו לכם לארגן אותו – מתא הכפפות ועד תא המטען.

ארגון תא המטען

רחוק מהעין, רחוק מהלב? 

לרובנו יש נטיה להזניח את הסדר בתא המטען על אף שמדובר במשימה פשוטה במיוחד. כל מה  שאתם צריכים זה ארגונית מתקפלת בעזרתה תוכלו לשמור על הפרדה בין תיק האימון, שקיות המצרכים מהקניות או כל דבר אחר שאתם מחזיקים בו באופן קבוע או זמני. את הארגונית הצמידו בעזרת צמדן בעיקר כדי למנוע החלקה וכן לשם קיפולה בעת הצורך.

תיק התיקים

אמנם תא הכפפות פחות נסתר מהעין, אך גם אליו אנו נוטים להכניס מסמכים וחפצים בצורה לא מסודרת. כדי למנוע בלגן מיותר בו, מומלץ להיעזר בתיקי נסיעות שטוחים ושקופים בגדלים שונים ולאכלס אותם בחבילות טישו או מגבוני ידיים, קבלות שמצטברות, פנקס וכלי כתיבה וכן תיקייה ובה מסמכי הרכב החיוניים כדוגמת ביטוח רכב, שרגע לפני שאתם סוגרים אותה חזרה ומחזירים הכל לתא – בדקו את תוקף הביטוח ותחדשו אותו בעת הצורך.

חובה עליכם

רכב אינו שלם ללא ערכת חירום, אבל אם זו תהיה מבולגנת או מפוזרת בכמה מוקדים בו, אתם עשויים למצוא את עצמכם בבעיה כפולה בעת חירום. על כל ערכת חירום לכלול פנס וסוללות ספייר (אל תסמכו על הטלפון); משולש אזהרה; מגבה ג׳ק לעת צרה; כבלים וסוללת גיבוי להתנעה; כלי עבודה בסיסיים ובהם מפתח ברגים, פיליפס ראש מברג וצבת; נתיכים חלופיים; יריעת ברזנט קטנה; מד לחץ אוויר בצמיגים; וערכת נוזלים: בלם, קירור ושמן. סדרו את כל חפצי החירום בקופסה ייעודית ומקמו אותה במקום יציב ונוח לשליפה מהירה בעת הצורך. מומלץ בנוסף לצרף גם בקבוק מים ומטלית לניקוי הידיים.

כיסי אחסון

זוכרים את כיסי האחסון הנתלים על הספה בהם אחסנו את כל השלטים? הגיעה העת להעניק להם חיים חדשים.

אם קיים מספיק רווח בין המושבים ברכב, תוכלו לנצלו לאחסון כבלים שאינם בשימוש, טישו ואפילו עפרונות צבעוניים לנסיעות ארוכות עם הילדים. ברכבים גדולים קיימת אפשרות לתלות כיסי אחסון על גב המושב האחורי ולתוך תא המטען, מקום נוח במיוחד לאחסון קבוע של כובע, מעיל גשם או לארגון בגדים ומגבות בדרך לים.

עשו זאת בעצמכם

אם אתם אוהבים ליצור דברים יש מאין ומעוניינים להפוך את המשימה לחוויה של ממש עם ילדיכם, הנה עוד כמה דברים פשוטים שתוכלו לעשות כדי לשדרג ולסדר את רכבכם:

  • ספרייה ניידת – אם ילדיכם נהנים לקרוא ולדפדף בספרים או לצבוע בחוברות צביעה, תוכלו ליצור להם בעצמכם ספרייה נתלית למושב האמצעי.
  • בטבעת זו – תלו טבעת סנפלינג (שאקל) על ידית האחיזה שנמצאת מעל החלון באזור הנוסעים, ותוכלו לחבר אליה בעת הצורך שקית קניות או בגדים שחוזרים מניקוי יבש.
  • וו החיבור – לחילופין או בנוסף: הצטיידו בכמה ווי-תלייה המתיישבים על משענת המושב ותוכלו לתלות עליהם שקיות עם קניות, תיק או ארנק, צעצועים לילדים, ציוד לתינוקות, שקית זבל – שצריך לזכור לרוקן מדי פעם, ואפילו בקבוקי מים.
  • מטבעות – אם כמעט באופן קבוע פזורים לכם מטבעות ברחבי הרכב, רכזו אותם בקופסת פלסטיק ששימשה במקור למסטיק או בצנצנת זכוכית וכך תיצרו אחסון יעיל, נוח ושימושי במיוחד לעגלת הסופר.
  • מאפינס-פרוטקשן – אם שתיית קפה היא חלק בלתי נפרד מהנסיעה שלכם ברכב, רפדו את מחזיקי הכוסות בתבניות סיליקון למאפינס ותוכלו לשטוף אותן כשיהפכו מעט דביקות. אין לכם מחזיק כוסות? גליל מסקנטייפ או גאפר יוכלו לשמש כתחליף.

אלו כמובן רק חלק מהטיפים הרבים והנוחים שמסייעים בסידור הרכב אבל תוכלו בהחלט לקחת פרויקט זה לשלב הבא בעזרת חיפוש קצרצר במרשתת. הדבר החשוב באמת הוא לשמור בכל עת על פנים הרכב מאורגן ומאובטח שיאפשר לכם לנהוג ללא הפרעות והסחות דעת ובעיקר, לחזור הביתה בשלום.

נכתב ע"י שולי יהב

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x