xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סגר בהונג קונג: "אין סימן שהמצב בשליטה"

יותר ממאה נדבקים חדשים התגלו ביממה אחת במרכז הפיננסי, שיא מאז פרוץ המגיפה; פארקי שעשועים, מכוני כושר וכעשרה סוגי מתקנים נוספים יישארו סגורים בשבוע הקרוב.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הונג קונג אילוסטרציה (צילום Pixabay)
הונג קונג אילוסטרציה (צילום Pixabay)

מנהיגת הונג קונג, קארי לאם, הודיעה במסיבת עיתונאים כי תועדו באזור יותר ממאה מקרים של קורונה ביממה האחרונה, הכי הרבה תוצאות חיוביות לנגיף מאז שהתחילה המגיפה בינואר. בסך הכול, התגלו בהונג קונג אלפיים מקרי קורונה ו-12 בני אדם בלבד מתו מהמחלה. לאם אמרה כי "המצב רציני ביותר ואין כרגע סימן שהוא נכנס לשליטה".

בעקבות העליה במספר הנדבקים הונג קונג החמירה היום (ראשון) את המגבלות להתמודדות עם נגיף הקורונה, והורתה לעובדי מדינה שאינם חיוניים לעבוד מהבית. הצעדים החדשים ננקטו כשבמרכז הפיננסי העולמי דווח על שיא חדש של מקרים מאומתים של הידבקות בקורונה ביממה.

פארקי שעשועים, מכוני כושר וכעשרה סוגי מתקנים נוספים יישארו סגורים בשבוע הקרוב. כמו כן, ההוראה המחייבת מסעדות לתת שירות באיסוף עצמי רק לאחר השעה שש בערב הוארכה. נוסף על כך, קיימת חובה לעטות מסיכות פנים במקומות ציבוריים סגורים.

מוקדם יותר היום, המשטרה קטעה באמצעים לפיזור הפגנות אירוע שארגנו פוליטיקאים דמוקרטיים לציון שנה לפיגוע בתחנת רכבת שהתקיים באזור. האירוע הופסק עקב הפרת הגבלות הקורונה על ידי הפוליטיקאים, האוסרות על התאספות של יותר מארבעה אנשים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x