xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ביידן הודיע כי קמלה האריס נבחרה לסגניתו

המועמד לנשיאות הודיע מי תיהיה סגניתו במידה ויבחר. אם יבחר, תהיה לראשונה סגנית "שחורה"; טראמפ הגיב: "היא הייתה מאוד לא נחמדה כלפי ג'ו ביידן"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קמלה וג'ו ביידן לאחר ההכרזה
קמלה וג'ו ביידן לאחר ההכרזה

מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, ג'ו ביידן, הודיע אתמול (שלישי) כי קמלה האריס נבחרה על ידו לסגנית נשיא ארצות הברית – במידה וייבחר.

מדובר באירוע היסטורי בפוליטיקה האמריקנית: לראשונה – אישה אפרו-אמריקנית וממוצא אסייתי מועמדת לתפקיד הבכיר. ביידן עצמו בירך את האריס בחשבון הטוויטר שלו: "לוחמת חסרת פחד". 

ומי שמיהר להגיב למינוי הוא הנשיא טראמפ, שהעביר ביקורת עליה ועל יחסיה עם ג'ו ביידן. טראמפ אף כינה אותה "נבזית" ואמר שהוא הופתע לגלות שביידן בחר דווקא בה: "בכל מה שנוגע לקמלה, יש לה הרבה עניינים מסובכים שהיא תצטרך להסביר. היא הייתה מאוד לא נחמדה כלפי ג'ו ביידן".

האריס מכהנת כסנאטורית מטעם קליפורניה מאז שנת 2017. לפני כן שימשה כתובעת הכללית של קליפורניה. היא עושה היסטוריה בכך שזו הפעם הראשונה שנבחרת כמועמדת לתפקיד מטעם מפלגה כלשהי בארצות הברית אישה אפרו אמריקנית, שהיא גם ממוצא אסייתי – שכן אמה היגרה מהודו ואביה היגר מג'מייקה.

לאורך החודשים האחרונים, האריס הייתה אחת השמות המובלים לתפקיד, עד שלבסוף נבחרה על ידי ביידן לשרת לצידו אם יגיע לבית הלבן. לפני פרסום ההחלטה, ביידן שוחח עם המועמדות האחרות. הוא הודיע לקארן בס, שהייתה אחת המועמדות, שהיא לא תיבחר לתפקיד. גם מושלת מדינת מישיגן גרטשן וויטמר קיבלה הודעה שלילית באשר למועמדותה. מועמדות מובילות נוספות שלא נבחרו לבסוף: הסנאטורית תמי דוקוורת' והיועצת לביטחון לאומי לשעבר סוזן רייס.

ברק אובמה, הנשיא הדמוקרטי האחרון שכיהן בירך על הבחירה: "אני מכיר אותה שנים, היא יותר ממוכנה לתפקיד. לאורך הקריירה היא הגנה על החוקה ונלחמה עבור כל מי שמבקש צדק. זהו יום טוב לאומה שלנו – עכשיו נלך לנצח את הבחירות".

גם הילארי קלינטון בירכה על המינוי: "אני נרגשת לברך את קמלה האריס על המינוי, האי הוכיחה את עצמה כמנהיגה ומשרתת ציבור נפלאה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x