xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נתניהו: "מדינות איחוד האמירויות יכריזו על שיתוף פעולה עם ישראל במאבק בקורונה"

ראש הממשלה בטקס סיום קורס טיס: "אנו פועלים כל הזמן נגד הניסיונות של איראן וגרורותיה להתבסס צבאית בסוריה. צבא איראן חייב לעזוב את סוריה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום בטקס סיום קורס טיס והתייחס לשלל דברים בהם איומים של איראן נגד מדינת ישראל: "שלושה אתגרים מרכזיים לפנינו, ואנו פועלים נגדם בלא הרף: ראשית, אנו פועלים כל הזמן נגד הניסיונות של איראן וגרורותיה להתבסס צבאית בסוריה. צבא איראן חייב לעזוב את סוריה."

"שנית, אנו פועלים נגד הניסיון של אויבינו לפתח טילים מדויקים בסוריה, בלבנון ובגזרות אחרות. שלישית, והחשוב מכל, לא נאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני. אני חייב להגיד לכם שאיראן ממשיכה לשקר לקהילה הבינלאומית בניסיון שלה להגיע לפצצה. אני טוען זאת במשך שנים, והיום גם הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, סבא"א, מבינה זאת."

"לפני שבועיים סבא״א דיווחה שאיראן מגבירה את קצב העשרת האורניום שלה, ושלמעשה היא ממשיכה להפר את הסכם הגרעין עם המעצמות. אנחנו מתייחסים במלוא כובד הראש לאיומי ההשמדה של גורמים איראנים ופרו-איראניים כלפי ישראל. ודווקא כאן, במסדר הכנפיים, אני חוזר ואומר: כל מי שינסה לתקוף אותנו, מעמיד עצמו בסכנה גדולה שבעתיים. המאבק שלנו בתוקפנות האיראנית באזור נועד בראש ובראשונה להגן עלינו, על מדינת ישראל, אבל המאבק הזה, המאמץ הזה, משרת אינטרס של יציבות באזור כולו."

"בדרך דומה, היכולות שלנו לפעול נגד מגפת הקורונה – גם היא יכולה לשרת את האזור כולו, והיא מייצרת לנו גם הזדמנויות לשיתוף פעולה גלוי שלא הכרנו עד כה עם מדינות מסוימות באזור. בעוד רגעים אחדים יכריזו שרי הבריאות של מדינת איחוד האמירויות הערביות ומדינת ישראל על שיתוף פעולה במאבק בקורונה. שיתוף הפעולה הזה יהיה בתחומי המחקר והפיתוח, הטכנולוגיה, בתחומים שישפרו את הביטחון הבריאותי באזור כולו. זוהי תוצאה של מגעים ממושכים ואינטנסיביים בחודשים האחרונים."

"זה יביא ברכה לרבים באזורנו. ככל שאנחנו חזקים יותר, ככל שאנחנו עוצמתיים יותר כך אנחנו מרתיעים את אויבינו ומקרבים את ידידינו. המשימה הזאת, לתרגם את עוצמת ישראל להרתעת אויבינו ולפעולה נגדם בעת הצורך, המשימה הזאת מונחת מרגע זה גם על כתפיכם."

שר הביטחון בני גנץ נאם אף הוא בטקס ואמר לבוגרי קורס הטיס היום בחצרים: "במשך שלוש שנים עברתם את ההכשרה הקשה והממושכת, ומעתה אתם שליחים של מדינה שלמה, הנושאים בכנפיכם את עוצמתה. צאתכם לשלום אל השמיים, ושובכם בשלום אל הקרקע."

בנוגע לאיומי החמאס והאתגרים האזוריים אמר שר הביטחון: "לראשי החמאס, אני מציע לזכור שהם יהיו הראשונים לשלם על כל תוקפנות. צה"ל הוא הצבא החזק באזור, והמחיר על כל ניסיון פגיעה באזרחי ישראל יהיה כואב ועוצמתי. לא נאפשר לאיים על גבולות ישראל, ונדאג שלאיראן לעולם לא יהיה נשק גרעיני, שיפר את היציבות במזרח התיכון ובעולם כולו."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x