xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נתניהו לא מתכוון לכבד את הסכם הרוטציה | פרשנות

הממשלה ה-35 הושבעה לא מזמן, אך השאלה הגדולה היא האם בנימין נתניהו מתכוון לכבד את הסכם הרוטציה. על פי הסימנים האחרונים, הוא לא | פרשנות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הממשלה ה-35 של מדינת ישראל רק הושבעה זה מכבר אך מעל הכל מרחפת השאלה הגדולה: האם בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל בעשור האחרון יסכים לפנות את כסאו לטובת מישהו אחר. ולא סתם מאכער, בן אדם סחיט בידי האיראנים, לחוץ, מבולבל, ולא כשיר להיות ראש ממשלה. האם כל זה יהיה אמת לשעתה כפי שהיטיב לנסח בני גנץ בראיון לאילנה דיין?

ובכן, התשובה היא לא. נהוג להגיד בדיעבד כי הכתובת הייתה על הקיר. אך עכשיו יש לומר כי הכתובת על הקיר, ברגע זה. בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, זה שמפחד מכל יורש אפשרי בליכוד – לא יפנה את מקומו בבלפור בעוד שנה וחצי. האמת, יכול להיות שבכלל לא נרגיש זאת. כי נתניהו, הפוליטיקאי המיומן בישראל, הוא שחקן שלא נופל מאף אחד ב"הבימה". בסבירות גבוהה, בכלל לא נאמין כי הסיבה לפירוק ממשלת האחדות היא שנתניהו לא רוצה לקיים את הסכם הרוטציה. המשבר שבגינו תיפול הממשלה יגרום לזה להראות אמין. על דאגה, תסמכו על נתניהו בקטע הזה.

הסיבה המרכזית שנתניהו לא יהיה חפץ לקיים הרוטציה היא השאלה מדוע לו לעשות את זה, הוא יוכל ללכת לבחירות ולנצח די בקלות. אך בשביל זה, הוא יהיה חייב לעבור את משבר הקורונה. ללכת לבחירות בעיצומו של המשבר הכלכלי זו הימור מסוכן, מסוכן מידי. לתומכי נתניהו יהיו מגוון תירוצים, נתניהו מנע ראש ממשלה כושל, לא כשיר, ועוד מגוון מחמאות.

את התסמינים לכך לא קשה למצוא. הם לא מחכים לחשיפה גרנדיוזית של עמית סגל ולא עוד סיפור מטלטל של אילנה דיין. העובדות בשטח ברורות. אם בנימין נתניהו היה מתכוון ללכת הביתה בעוד שנה וחצי, חלוקת התיקים הייתה נראת אחרת לגמרי. כמו גם הרכב הקואליציה. בנימין נתניהו לא יישב שנה וחצי בצד ויחכה לתורו. שועל הקרבות הפוליטיים יודע כי יהיה לו הרבה יותר קשה להתמודד מול ראש ממשלה מכהן, ולמה לו לעשות זאת בגיל 73.

אם בנימין נתניהו היה מתכוון ללכת הביתה בעוד שנה וחצי הוא לא היה דואג לתיקים לענייני כלום. בן אדם שהולך הביתה לא דופק חשבון. למה לו למנות שר לענייני כלום שבפועל הוא לא צריך אותו. הסיבה לכך היא שבנימין נתניהו כאן כדי להישאר וצריך איתו את בכירי הליכוד מפויסים. גם אם זה כולל שר לענייני מים והשרה לקידום קהילתי.

גם הרכב הקואליציה היה משתנה פלאים אילולא נתניהו היה מתכוון לכבד את הסכם הרוטציה. מדוע בנימין נתניהו הראה שהוא נלחם בעבור הציונות הדתית למרות שבפועל המטרה היא להשאיר את שנואי נפשו בנט ושקד באופוזיציה? ומדוע הכניס את השר פרץ בזמן שהוא מסוכסך עם בכירי הליכוד? הסיבה לכך היא פשוטה, בנימין נתניהו צריך את הציונות הדתית כי הוא כאן בכדי להישאר. אל תספידו אותו.

כעת הגענו לשאלה החשובה באמת, טכנית, איך הוא יעשה זאת? את התשובה לכך קיבלנו לפני כחודש בוועדת הכנסת. יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד הודיע כי יתמוך בהפלת הממשלה וביטול חוקי הרוטציה. הסיבה האמיתי לכך הוא שהאויב המרכזי כעת של לפיד הוא גנץ. לא נתניהו ולא החרדים. בעבור כל אלו השנאה מתגמלת אותו מצוין. אך מול גנץ המאבק הוא גדול: מי יהיה ראש הממשלה אחרי עידן נתניהו או לפחות נציג מחנה המרכז שמאל. אם בני גנץ יהיה ראש הממשלה יאיר לפיד יכול לגנוז את חלומו להיות ראש הממשלה, או מנהיג מחנה המרכז שמאל. אם בני גנץ היה היום ראש ממשלה, לפיד בפועל היה ראש הממשלה. גנץ הודה זאת בקולו בראיון שלו השבוע ב"עובדה".

אם בנימין גנץ יהיה ראש הממשלה ללא לפיד מאחוריו, זה עלול להיות הסיוט הגדול שלו. לכן, ההגיון אומר שללפיד יש אינטרס מובהק להפיל את הממשלה. ונתניהו, אוי נתניהו, ישב ויצחק כל הדרך אל ראשות הממשלה לארבע שנים נוספות. בשביל לפיד זה כלל לא משנה. השאיפה בסוף היא להגיע לראשות הממשלה, הדרך לשם לא עוברת כשגנץ יהיה ראש הממשלה, ונתניהו מבין זאת מצוין. הכתובת נמצאת על הקיר, כבר עכשיו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x