xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נתניהו חייב גב רחב שיתמוך בו למרות אירועי המשפט שלו

עמיחי כהן בטורו הפוליטי עושה סדר במבוך הפוליטי. מנתניהו שחייב גב רחב שיתמוך בו למרות אירועי המשפט שלו, ועד ההבטחה שנתן נתניהו לניר ברקת, הבטחה שככל הנראה תופר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

שבוע לא פשוט לפנינו בגזרת הליכוד, יש לא מעט בכירים שיצאו לא מרוצים. אדלשטיין מאוכזב שלא יחזור להיות יו"ר הכנסת ומאיים להישאר ח"כ מן השורה, בסוף השבוע הציבה מירי רגב אולטימטום לגבי התיק לבטחון פנים כאשר מולה ניצב גלעד ארדן שלא הולך לוותר עליו בקלות, על אותו תיק נאבק השר אמיר אוחנה שיבקש פיצוי הולם על ההיפרדות מהמשפטים.

את תיק התחבורה אותו יעזוב בצלאל סמוטריץ יקבל ככל הנראה אחד מהשניים רגב או ארדן שלא יקבלו את הבט"פ. את ההבטחה לניר ברקת יאלץ נתניהו להפר, האיש עליו הכריז נתניהו בכל מקום כ'שר האוצר המיועד' יאלץ להיפרד מההבטחה ולקבל בתמורה את משרד ירושלים ומורשת, אגב, את התיק יקבל במקומו ישראל כץ שיפרד מתיק החוץ לטובת אשכנזי מכחול לבן.

עוד שניים שציפו לקידום משמעותי הם מיקי זוהר ודוד ביטן שהפגינו נאמנות רבה לרה"מ וכעת מתמודדים על תפקיד יו"ר הקואליציה. ציפי חוטובלי שמונתה לשרה לפני חודשים בודדים תיפרד מתיק התפוצות לטובת איזו ועדה בכנסת. בליכוד יותר מידי ח"כים ישארו מאוכזבים ואם הרבה זמן פנוי לעשות צרות לנתניהו.

איך זה יסתיים?
השבוע יחל נתניהו סבב שיחות עם ראשי הליכוד כדי לעדכן אותם בפרטים, את התוצאה הסופית נדע בסוף השבוע ("אם לא יצוצו משברים חדשים ומיותרים" כדברי גנץ שעדיין מקווה שתקום ממשלה השבוע בה יתמנה לראש ממשלה בעוד שנה וחצי).

ועוד מילה אחת על ימינה, נתניהו רוצה להכניס אותם ומוכן לשלם מחיר גבוה יחסית לגודלם, הסיבה הראשונה היא החשש ממשפטו שאמור להיפתח בעוד שבועים, נתניהו חייב גב רחב שיתמוך בו למרות אירועי המשפט שלו. הסיבה השנייה (לדעתי) תלויה באיבתו לבנט ושקד, את שניהם הוא רוצה לראות מחוץ לפוליטיקה כמה שיותר מהר, כניסה של מפלגה שרצה על טיקט ימני מאוד לממשלת מרכז שתהיה רחוקה מלרצות את בוחריהם תפגע בהם מאוד, ממשלה שלא תמשיך את הטיפול שהחלה שקד בריסון מערכת המשפט, ממשלה שבספק אם תחיל ריבונות ותתנגד למדינה פלסטינית, ממשלה שתמשיך למכור את כל ערכי הדת ומדינה לחרדים ולא לציונות הדתית. ממשלה כזו תפגע בימינה ועלולה לחסל אותה בהמשך, דבר שנתניהו מאד ישמח שיקרה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x