xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נתניהו והשרים הודיעו: ממחר יפתחו בתי הכנסת הרב הראשי מברך

ראש הממשלה נתניהו, ושר הפנים אריה דרעי יחד עם שר הבריאות יולי אדלשטיין סיכמו: פתיחת בתי הכנסת ממחר בבוקר עם הגבלות שישמרו על בריאות הציבור. הרב הראשי בירך על ההחלטה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרב הראשי (צילום שלומי כהן)
הרב הראשי (צילום שלומי כהן)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים התייעצות עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, שר הפנים אריה דרעי, ראש המל״ל מאיר בן שבת וגורמים נוספים. והוחלט לאפשר את פתיחת בתי התפילה החל ממחר על פי המתווה הבא: עד 50 משתתפים בחלל.- שמירה על מרחק של שני מטרים בין המתפללים. – מינוי נאמן קורונה. – עטיית מסיכות. – הקפדה על כללי היגיינה.

ההחלטה מגיעה על רקע מכתבו של הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, שפנה היום (שלישי) במכתב דחוף לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה לפתוח את בתי הכנסת באופן מיידי. "יפה שעה אחת קודם" כתב הרב.

הרב הראשי ציין במכתבו את הגיבוי המוחלט שניתן על ידו לכלל ההוראות שניתנו על ידי הגורמים המקצועיים בכדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. אך יחד עם זאת לא ייתכן כי למרות כלל ההקלות דווקא בתי הכנסת ישארו סגורים על מנעול ובריח. הרב הראשי מסיים את מכתבו בבקשה לראש הממשלה כי יפעל להוציא בהקדם הוראות ברורות בנושא זה להשיב את ציבור המתפללים לבתי הכנסת, ויפה הדבר שעה אחת קודם.

לאחר ההחלטה פרסם הרב הראשי לישראל הגר״ד לאו כי הוא מברך על המתווה שהושג הערב ובו ייפתחו בתי הכנסת החל ממחר.

בהודעה נאמר: הרב הראשי מודה לראש הממשלה, לשר הבריאות, שר הפנים, ולראש המל״ל אשר החליטו באופן אחראי לפתוח את בתי הכנסת תוך הקפדה על הנחיות הריחוק בכדי למנוע התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה. הרב הראשי קורא לכלל הציבור להקפיד על כבוד בית הכנסת ביתר שאת ולקיים את ההנחיות בקפדנות רבה בכדי למנוע מצב בו יאלצו שוב לסגור את בתי הכנסת.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x