xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נתניהו הציג את התוכנית הכלכלית: ״היא נותנת רשת ביטחון״

ראש הממשלה נתניהו הציג את התכנית הכלכלית בעלות כוללת של 80 מיליארד ש״ח. ראש הממשלה הבטיח: ״התכנית נותנת רשת ביטחון, נדאג לכם״ אך סייג: ״התכנית לא מושלמת״
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג הערב יחד עם שר האוצר ישראל כץ, את חבילות הסיוע של האוצר לאזרחים שנפגעו מהמצב במשק עקב נגיף הקורונה.

"‏עבדתי מסביב לשעון כדי להביא היום תוכנית סיוע כלכלי לאזרחי ישראל – לשנה הקרובה – שתביא לכם את הכסף כמה שיותר מהר." אמר נתניהו.

"‏אני קשוב למצוקות של אזרחי ישראל. אני מדבר אתכם ורואה את התגובות שלכם. אני נחוש לתת פתרונות לשנה הקרובה. אני עובד יום ולילה בשבילכם. ‏לגבי שכירים – מובטלים ובחל״ת – דמי האבטלה יועברו אליכם עד 2021." הודיע נתניהו.

"‏לגבי עצמאיים ובעלי עסקים שנפגעו מהקורונה – מענק מיידי יכנס לחשבון הבנק בשבוע הבא. בלי תנאים חדשים ובלי בירוקרטיה, מיידי. נעביר עוד כסף ונעשה עוד."

"‏ניתן עוד רשת ביטחון לעסקים קטנים וגדולים שנפגעו, בשבועות הקרובים נביא עוד תוכניות בכלכלה ובבריאות, כי אנחנו מחוייבים לדאוג לכל אזרחי ישראל וכי הכלכלה שלנו חזקה. אהיה מעורב אישית כל הזמן כדי לוודא שהכסף יגיע אליכם. אנחנו עושים הכל להימנע מסגר מלא. זה בידיים שלנו. כולנו חייבים לשמור על ההנחיות כדי שנצליח."

‏"פתחנו את המשק בשביל להחזיר אנשים למעגל העבודה. אני לוקח אחריות לצעד הזה, ולוקח את האחריות לתקן אותו, צריך למצוא את האיזון בין הבטחת הבריאות לפתיחת הכלכלה. ההחלטות מתקבלות בשיטה של ניסוי וטעייה – כך עושות כל הממשלות."

לגבי הסיוע אמר נתניהו: "העקרונות שמנחים אותנו הם ודאות, מהירות ומיידיות – אנשים מחכים לקבל כסף. המדינה תעשה כל מה שדרוש כדי להקל על האזרחים, אנחנו אוסרים חתונות כדי למנוע הלוויות. תתחתנו, אבל בחתונות קטנות" אמר נתניהו.

רה"מ: "דרושה תוכנית המשך שנותנת ודאות כלכלית לשנה הקרובה, זו רשת ביטחון לכל אזרחי ישראל. ניתן דמי אבטלה עד ששיעור האבטלה יירד מ-10%, העקרונות שמנחים אותנו הם ודאות, מהירות ומיידיות – אנשים מחכים לקבל כסף. המדינה תעשה כל מה שדרוש כדי להקל על רה"מ, בשבוע הבא ניתן מקדמות של עד 7,500 ש"ח לאנשים, זה התשלום המיידי. אם נצטרך נביא עוד תכניות בשבועות הקרובים"

נתניהו אמר כי: "סכומי הסיוע יהיו תלויים במידת הפגיעה, אני שובר את הראש איך להתגבר על הבירוקרטיה. התוכנית לא תפתור את כל הבעיות, היא לא תכסה את כל האובדן."

שר האוצר ישראל כץ אמר: "מעכשיו ועד אמצע השנה הבאה, כל מי שלא תימצא לו עבודה, כולל מקבלי קצבאות, יקבלו דמי אבטלה משופרים, כל בעל עסק שהיקף הפעילות שלו ירד מ-40% יהיה זכאי לקבל את המענקים, התוכנית נותנת מענה הרבה יותר ממה שאנשים חושבים. בתקציב ובחוק ההסדרים נפעל להורדת יוקר המחיה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x