xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נתניהו: "הניצחון שלי בבחירות מראה עד כמה הציבור לא מאמין בפרקליטות"

נתניהו: "לא אסכים בשום פנים ואופן לעסקת טיעון. באנו להוציא את האמת לאור. מה שיעמוד במוקד המשפט זה מה שעשו בפרקליטות, במשטרה, בחקירות העברייניות האלו - זה יהיה משפט מול הציבור."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק היום (א') ראיון ראשון לאחר המשפט לבועז גולן בערוץ 20:

נתניהו: "אני רוצה שיהיה שידור חי מהמשפט, באופן מלא, לי אין מה להסתיר. מנסים להפיל אותי כדי להפיל את שלטון הימין לשנות דור. אני באתי לבית המשפט מלא עזוז, לא ארכין ראש. מנסים להפיל אותי כי אני לא פודל. אני לא עוקר ישובים."

"למה אני לא מצליח לקבל את המסמכים שנשלחו ממשרד המשפטים למבקר המדינה? כי זה ממוטט להם את התיקים – זה מנקה אותי לחלוטין. שיתנו לציבור לראות אותם."

"לוקחים בחורה שעובדת פה בבית, היא מתלוננת נגד אב הבית (עד מדינה) שהטריד אותה מינית, ואומרים לה שאם היא לא תגיד שאני שלחתי אותה היא תבלה לילה בנווה תרצה. זה אבסורד. סחיטה באיומים."

"הרוב לא רוצה את הפרקליטות, אלא אותי – ראש ממשלה מהימין. מנסים להפיל אותי כבר עשור ולא מצליחים, אז מנסים דרך מערכת המשפט. אנחנו לא היינו במלחמה נגד בג"צ כל השנים האלה כי לא היה לנו רוב, תמיד היה חסר קצת."

"הבחירות האחרונות הן הבעת אי-אמון איומה במי שתפרו לי את התיקים. "לא אסכים בשום פנים ואופן לעסקת טיעון. באנו להוציא את האמת לאור. מה שיעמוד במוקד המשפט זה מה שעשו בפרקליטות, במשטרה, בחקירות העברייניות האלו – זה יהיה משפט מול הציבור, חשבו שכתב האישום זו מכת המוות, אבל האזרחים יותר חכמים ונתנו לנו יותר קולות מאי פעם."

"הרוב לא רוצה את הפרקליטות. הוא רוצה ראש ממשלה מהימין. ואם לא מצליחים לנצח אותי פעם אחרי פעם בבחירות כבר עשר שנים אז עושים דבר אחר."

"מוכרחים להעמיד את הכתבים האלה (מתייחס לדרוקר ולתכנית המקור) למשפט כי הם מדיחים עדים."

עוד מנתניהו בערוץ 20: "מנדלבליט הצליח להביא האשמה מופרכת. אני ראש הממשלה המושמץ בתולדות המדינה. למה הוא נתן את ידו לזה? לכן עולה השאלה האם זה קשור למשהו שמוחזק בכספות של משרד המשפטים. אותה קלטת."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x