xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נתניהו בישיבת הסיעה: ״נחיל ריבונות תודה למי שתמך בי״

סיעת הליכוד התכנסה היום (שני) לראשונה מאז פתיחת משפטו של נתניהו. בהצהרה לתקשורת הגדיר נתניהו את חמשת המשימות הדחופות של הממשלה, והודה לחברים שתמכו בו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בהתייחסות ראשונה שלו לאחר תחילת משפטו נאם היום (שני) ראש הממשלה נתניהו בישיבת סיעת הליכוד. תחילה התייחס נתניהו להרכבת ממשלת האחדות עצמה: ״רבים לא האמינו שנהיה כאן במסגרת של ממשלת אחדות אבל אני סברתי אחרת.״

בהמשך מנה ראש הממשלה את המשימות של הממשלה החדשה. חמש משימות דחופות להגדרתו. ״להחזיר את מקומות העבודה אחרי משבר הקורונה, תקציב המדינה שצריך להעביר בכנסת ושצריך לקחת בחשבון אפשרויות שונות – גם של התאוששות וגם של גל שני כפי שקרה ב-1918 – הצטיידות, מעגל בדיקות, ודברים נוספים. אויבינו לא מפסיקים לרגע ואנחנו לא מפסיקים לרגע לפעול נגדם. פועלים נגד איראן בכל מקום. אנחנו נמנע מאיראן לאיים עלינו באיומים קטלניים אחרים ואיננו מגבילים עצמנו בשום זירה; הדבר הרביעי זה האיום שמגיע מבית הדין הבינלאומי בהאג שהולך ומתעצם הדבר החמישי זה החלת הריבונות על שטחי מולדת – יש פה הזדמנות היסטורית שלא הייתה מאז 1948 כצעד מדיני וריבוני של מדינת ישראל ביהודה ושומרון. זאת הזדמנות גדולה ולא ניתן לה לחלוף״.

נתניהו התייחס אף לחלוקת התיקים ולחברי הכנסת המאוכזבים שלא קיבלו כלום: ״אני יודע שקבלת וחלוקת התפקידים לא הייתה פשוטה ואני יודע שלא כל אחד בא על סיפוקו״.

נתניהו הודה לחבריו שבאו לתמוך בו בבית המשפט בתחילת משפטו: ״אני רוצה להביע גם תודה לחברים הרבים שבאו אתמול וכמעט לכולם פה ששלחו מסרי תמיכה״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x