xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נתניהו בבליץ ראיונות, "המלך לא יבטל את הסכם השלום"

ראש הממשלה נתניהו התראיין לכמה גופי תקשורת בימים האחרונים, ודיבר על ימינה, ריבונות, ממשלה, ועל החקירות נגדו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

נתניהו התייחס לגבי הריבונות בכל הנוגע למפלגת 'ימינה': הם הביאו את נושא החלת הריבונות מהאמריקנים? מי הביא את זה? פעם ראשונה מאז הקמת המדינה שאני מצליח להביא להכרה אמריקנית, קודם כל ברמת הגולן ובירושלים, אלו החלטות של טראמפ, ומי שבא איתו בדברים זה אני. לא אף אחד אחר."

על חוק ישראל היום אמר נתניהו. "אני בלמתי ניסיון שאורגן על ידי נוני מוזס לסגור את 'ישראל היום'. אני בלמתי את זה. איך? בשיחות הסרק האלה עם נוני מוזס, שנועדו לאפשר לי להגיע למצב שפיזרתי את הכנסת, סיכנתי את עצמי, והחוק בוטל. ואכן, העיתון שלכם לא נסגר."

על הקורונה אמר נתניהו. "אמרנו שאם נגיע למאה נדבקים ביום, ניאלץ להחזיר את ההגבלות. שבועות יכול להיות כמו פסח. אבל עם גבינה".

נתניהו אמר ל"ישראל היום" לגבי כניסת ימינה לממשלה. "אני קורא לכל אנשי הימין להצטרף לממשלה, צריך לשלב ידיים ולא לפעול אחד נגד השני. הייתי שמח אם החברים מ'ימינה' יצטרפו. הדלת פתוחה".

על הסיבה לנאום בביהמ"ש אומר נתניהו: "את התיקים המופרכים האלה תפרו בשבילי ורק בשבילי, לא לשום אדם אחר ב-244 שנות דמוקרטיה בעולם".

״ב-2015 לפני שנפתחה חקירה אחת נגדי קיבלנו בליכוד 980.000 קולות. עכשיו אחרי 5 שנים ואחרי חקירות אין סופיות ומבול של הדלפות, משפטי שדה וכתב אישום בתקופת הבחירות – קיבלנו מיליון ו-350.000 קולות. גידול של כמעט 40% בזמן שהאוכלוסייה גדלה באחוזים בודדים. זה נתון שמטריד בעיקר את אנשי התקשורת״. כך אמר נתניהו.

‏בראיון לחגי סגל ב'מקור ראשון' אמר נתניהו: כי "המלך עבדאללה לא יבטל את הסכם השלום במקרה של ריבונות."

ל'מקור ראשון' אמר נתניהו: "הוצעה ל'ימינה' הצעה יותר נדיבה מלכל מפלגה בקואליציה. ההתנגדות שלהם להצטרף לממשלה נובעת, לטעמי, משיקולים פנימיים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x