xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נתניהו: "אנחנו נביא על עצמנו בניגוד לרצוננו את השבת הסגרים"

ראש הממשלה בישיבת הממשלה: "נתנו לי תחזיות שונות של גופים שונים, והתחזיות הללו כולן קשות. אנחנו חייבים לשטח את העקומה עכשיו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה בסוף השבוע בנוגע לנגיף הקורונה: "קיימתי התייעצויות בעניין העלייה התלולה בתחלואה בקורונה. הבוקר ביקשתי לכנס ישיבה של כל המנכ"לים של המשרדים הרלוונטיים, גם של השלטון המקומי, עם ראש המל"ל ועם מומחים שונים שנתנו את ההערכות שלהם. הם נתנו לי תחזיות שונות של גופים שונים, והתחזיות הללו כולן קשות."

"אנחנו חייבים לשטח את העקומה עכשיו. אכנס מחר את קבינט הקורונה ונדון שם בצעדים המתבקשים לבלימת התפשטות המגפה. אם לא נשנה באופן מיידי את התנהגותנו בעניין חבישת המסכות ושמירה על מרחק, אנחנו נביא על עצמנו, בניגוד לרצוננו, את השבת הסגרים. אף אחד מאיתנו אינו רוצה בזה. ולכן, אני מבקש מכם אזרחי ישראל לחבוש מסכות ולשמור על המרחק."

"במקביל אנחנו עושים כל מאמץ להגיע לחיסון. זה חלק מהמאמצים הבינלאומיים, כולל בארץ במכון הביולוגי, כולל השקעה שלנו בחברת 'מודרנה'. מתקיים מירוץ מבורך ואנחנו רוצים לקוות שמישהו יצליח, אבל עד אז אין לנו ברירה, אין אלטרנטיבה, אלא לשמור על מדיניות אחראית, מושכלת, כדי שנוכל להמשיך לפתוח את הכלכלה שלנו וכדי שנוכל להמשיך ולנהל את החיים שלנו באופן סביר בשגרת הקורונה."

"תחבשו מסכות, תשמרו על מרחק. אנחנו נאמר עוד דברים בנושא הזה בהמשך השבוע. איראן ממשיכה לשקר לקהילה הבינלאומית כדי להגיע לנשק גרעיני. היום גם סבא״א, הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, מבינה זאת. הדו״ח שלה בסוף השבוע מדבר בעד עצמו, מה שאנחנו טענו במשך שנים, מבינים היום גם במוסדות הללו."

"הממשלה תאשר היום החלטה להאריך את המענק בגובה של עד 4,000 ש״ח לבני 67 ומעלה שהופסקה עבודתם. אנחנו מסייעים כלכלית גם לצעירים – נחליט היום לאפשר לחיילים משוחררים למשוך חלק מכספי הפיקדון שלהם לכל מטרה ובכל מועד שירצו."

"ההחלטות הללו הן רק חלק קטן מתוכנית הסיוע הכלכלית הגדולה שהבאנו למען אזרחי ישראל. נעשה הכל כדי לעזור למשק להמשיך להתאושש. אנחנו נקצה היום למעלה מחמישים מיליון שקלים לפיתוח וקידום התיירות בטבריה. זאת תוכנית שכוללת מענקים לעסקים קטנים, בניית תוכנית מקיפה לפיתוח התיירות, מתן תמריצים לשיפור בתי מלון ותקציבים לפיתוח העיר. אני מקווה שבכך נצעיד את טבריה קדימה ונעודד בה גם את הכלכלה וגם את התיירות."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x