xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נתניהו: "אנחנו כפסע מסגר מלא"

בפתח ישיבת הממשלה ראש הממשלה בנימין נתניהו הזהיר, כי "אנו נמצאים כפסע מסגר מלא". משרד הבריאות העביר דרישות והזהיר כי אם הן לא תתקבלנה, בשבוע הבא נצטרך סגר נוסף.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

על רקע התפשטות התחלואה ראש הממשלה בנימין נתניהו הזהיר בפתח ישיבת הממשלה כי ״אנו כפסע מסגר מלא״ ישיבת הממשלה תדון בדרישות של משרד הבריאות שדורש ביטול הקלות משמעותיות והחזרה לסגר חלקי.

בחדשות 12 דווח כי במשרד הבריאות הזהירו כי אם לא יתקבלו ההחלטות של משרד הבריאות יתקיים בשבוע הבא דיון על סגר מלא, לאור ההתפשטות של מגפת הקורונה.

הדרישות של משרד הבריאות כוללות, כך פורסם בחדשות 12 סגירת אולמות התרבות, הורדה של האנשים המותרים במסעדות של עד 20 איש, סגירת בתי הספר של החופש הגדול וסגירת חדרי הכושר והבריכות הציבוריות.

בנוסף, האוטובוסים יפעלו עד 20 איש ללא מזגן ובלבד שהחלונות יהיו פתוחים. בתי התפילה יסגרו עד 19 איש והמגזר הציבורי יפעל במתכונת מצומצמת ייחתך בכ30%.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח הישיבה כי: "המגפה מתפשטת, זה ברור כשמש. היא עולה בעלייה תלולה מדי יום, היא סוחבת איתה, בניגוד למה שנאמר לנו, שובל של חולים קשים. היום יש כ-90 חולים קשים, וזה מכפיל את עצמו כל ארבעה ימים. אם לא נפעל עכשיו – אנחנו נקבל מאות, ואולי למעלה מאלף חולים קשים בשבועות הקרובים, דבר שישתק את המערכות שלנו."

"לכן אנחנו נדרשים לצעדים מיידיים שימנעו מאיתנו את הצורך לעשות צעדים הרבה יותר קיצוניים בהמשך. ברוב הדברים שמובאים לפניכם כאן, אנחנו לא נגענו. ההתמקדות שלנו היא בעיקר בהגבלות בהתקהלות במרחבים סגורים. אנחנו חייבים כרגע לעשות פעולות מצומצמות עם הפגיעה הכלכלית המינימלית ביותר שאפשר, כדי להימנע מאותם צעדים קיצוניים שישתקו את הכלכלה. לכן, עלינו לעשות מעשה."

"אני מציין שבנפרד אנחנו נעבוד ונביא בקרוב מאוד חבילת קורונה כלכלית, כדי לעזור לכל מי שנפגע גם מהצעדים האלה שאנחנו עושים היום, וגם מדברים אחרים. לעזור לעסקים, לעזור לעצמאיים, לעזור לעובדים."

"אלה שני צעדים שאנחנו צריכים לעשות, צעדי שמירה על הבריאות ומניעת סכנה לחיים, וצעדי עזרה לכלכלה. אני מבקש את הסיוע של השרים, ואני מבקש להעביר החלטות כבר בישיבה הזאת".

יושב ראש האופזיציה יאיר לפיד מסר: ״ניהול משבר הקורונה הוא כשלון לאומי מחפיר, מביש, מסוכן וחסר תקדים. נתניהו נכשל. ממשלת המנותקים לא מתפקדת. התחלואה עולה בקצב מסחרר. הכלכלה מתרסקת. ישראל הוגדרה בעולם מדינה "אדומה". העולם כולו אומר לנו שהממשלה נכשלה בטיפול בקורונה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x