xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נתניהו: אנו במצב חירום, ידרשו הגבלות חדשות

בפתח ישיבת הממשלה שתאשר את ההגבלות החדשות, אמר ראש הממשלה נתניהו: "אנו במצב חירום". בתוך כך, שר בכיר מותח ביקורת על קבינט הקורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

לקראת הגבלות נוספות, הממשלה מתכנסת היום (ראשון) בכדי לאשר את ההגבלות החדשות שדורש משרד הבריאות. בין ההגבלות החדשות צפויות הגבלות חדשות על בתי כנסת, אירועים, ברים, ומועדונים. על פי הצפוי, תאסר התקהלות של מעל ל50 איש במקמות הללו. הממשלה תתכנס גם בכדי לדון בהשלכות העלייה בתחלואה. על פי הצפוי, הממשלה צפויה לדון בהגבלות נוספות, מעבר לדרישות של משרד הבריאות. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לעלייה בתחלואה ואמר: "אנחנו במצב חירום, אם לא נבלום את התפשטות הקורונה לא תהיה לנו לא בריאות ולא כלכלה".

"אנחנו בעיצומה של התפרצות חזקה מאוד של נגיף קורונה", פתח ראש הממשלה בנימין נתניהו את הישיבה. "ההתפרצות הזאת תלווה בהכפלה של מספר החולים הקשים, דבר שיאתגר את מערכת הבריאות"- אמר ראש הממשלה נתניהו.

נתניהו גם אמר כי בתום הדיון תתקיים הערכת מצב מחודשת על מצבנו, לאן אנחנו הולכים ומה הם הצעדים הנדרשים.

בתוך כך, בישראל היום פורסם כי שר בכיר אומר כי: "קבינט הקורונה מסואב ומזיק. כל שר רוצה לדבר, כל אחד רוצה להשמיע ולהישמע, רוצה להיראות."

עוד הוסיף הבכיר: "כשנתניהו וברסי עבדו יחד, אפשר להגיד שזה היה יותר טוב או פחות טוב, אבל לפחות דברים זזו. עכשיו אתה מרגיש שאתה דן על דברים שעות על גבי שעות ושום דבר לא מתקדם".

משרד הבריאות דיווח כי אתמול אובחנו בישראל 803 חולי קורונה חדשים. בסך הכל נפטרו כ330 בני אדם במדינת ישראל כתוצאה מהסתבכות נגיף קורונה.

הבוקר מתכנס קבינט הקורונה האזרחי שהקים השר לשעבר נפתלי בנט, בפתח הישיבה אמר שר הביטחון לשעבר ח״כ בנט: ״מדינת ישראל במצב חירום רפואי, חברתי וכלכלי, הקשה מאז הקמת המדינה.
‏מיליון איש במצוקת פרנסה קיומית. כדי למגר את הקורונה ולהשיב את הפרנסה יש לפעול היום. הציבור יתנהג באחריות, ועל הממשלה להקים מערך עוצמתי לאיתור נדבקים ובידודם. הקבינט האזרחי יסייע".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x