xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נשנושים בריאים בין הארוחות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

כולם אוהבים לנשנש, זה לא סוד. בין אם אתם בדיאטה ובין אם לא, אין כמו נשנוש טעים בשביל הנשמה. אך אם אתם לא רוצים סתם לנשנש ולהתבאס, אפשר להכין גם נשנושי בריאות שאפילו ישמחו אתכם. אין לכם רעיונות כאלה? אל דאגה! בדיוק עבורכם הכנו רשימת נשנושים נהדרת!

ירקות טריים או מאודים

כולם מכירים בערכים התזונתיים שיש לירקות השונים, ומזמן כבר גילו לנו שחשוב לאכול ירקות בחמישה צבעים. מכיוון שיש כל כך הרבה ירקות, תוכלו להכין טבלה שבועית שבה תכתבו אלו ירקות תנשנשו ובאילו צבעים הם. למשל:

יום א': עגבנייה – אדום, מלפפון – ירוק, בצל – סגול, כרובית מאודה – לבן, גרעיני תירס – צהוב.

יום ב': גמבה – אדום, פלפל – ירוק, כרוב – לבן, עגבניות שרי – צהוב וגזר – כתום.  

יום ג': ברוקלי – ירוק, כרוב – סגול, בטטה – כתום, בצל יבש – לבן, פלפל – צהוב.

יום ד': עדשים – שחור, דלעת – כתום, אספרגוס – ירוק, תפוח אדמה – לבן, כרוב – סגול.

יום ה': אפונה – ירוק, סלק – אדום, קולורבי – לבן, פטריות פורטובלו – חום, דלורית – כתום.

יום ו': שומר – לבן, אבוקדו – ירוק, חציל – סגול, פלפל – כתום, פלפל שושקה – אדום.

גם את הירקות הללו ניתן לשנות בירקות נוספים שאינם ברשימה ולנשנש בהנאה מרובה.

בנוסף, על כל אלו אתם יכולים להוסיף שלל עלים כמו: חסה, קייל, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, אורגנו, בצל ירוק, עירית, שום, תרד, רוקט, עלי בייבי, נענע, שמיר וכל עלה ירוק אחר שעולה על דעתכם.

עוגיות של בריאות

מה נפלא יותר מלנשנש עוגייה נחמדה עם כוס הקפה של הבוקר, או הצוהריים או אחר הצוהריים או אפילו בשעת לילה מאוחרת כשבא פינוק מתוק? בדיוק לשם כך נוצרו עוגיות טחינה דלות הסוכר, אך לא על הטחינה לבדה יעמוד לו הנשנוש, אלא גם על מגוון עוגיות בריאות נפלאות, הרי הן לפניכם: עוגיות שומשום, עוגיות שקדים טחונים, עוגיות ביסקוטי מקמח כוסמין, עוגיות שיבולת שועל, עוגיות גרנולה ואפילו גלילת תמרים ואגוזים בקוקוס – רק בריאות!

פירות העונה

אומנם בפירות יש סוכר, זה נכון, ולאכול מהם יותר מידי זה בכלל לא בריא, אבל כמו כל דבר גם בפירות צריך להקפיד על מינון. לא לשכוח שבפירות ההדר יש ויטמין C והם פירות נהדרים לנשנוש כמו קלמנטינה ריחנית, תפוז עסיסי מלא במיץ, אשכולית אדומה קרירה ונהדרת, או אשכולית רגילה בעלת טעם מריר מעט, פומלית וגם לימון שמוסיף המון.

תפוחים תוכלו למצוא לכל אורך השנה, נשנוש תפוחים נהדר ילווה עם דבש ומעט קינמון.

גם אגסים רכים ועסיסיים מלאים במיץ הם נשנוש נהדר, ובננות יעניקו לכם בוסט של אנרגיה.

חוץ מפירות החורף יש גם את פירות הקיץ הנהדרים: שזיפים, נקטרינות, אפרסקים, משמשים, קיווי עתיר בוויטמין C, דובדבנים בשלל גוונים, ענבים ועוד.

אך אם עסקינן בנשנוש אמיתי וקיצי, במקום הראשון זוכה האבטיח, ובמיוחד עם הוא מגיע לצידו עם קוביות של גבינה בולגרית.

מוזלי

אחד הנשנושים הטעימים והבריאים הוא המוזלי. גביע של יוגורט ועליו שפע של כל טוב. שיבולת שועל, אגוזי פקאן, שקדים קצוצים גס, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת, צימוקים או חמוציות ולסיום דבש או סילאן – תלוי בטעמכם האישי.

עוגת גזר

עוגת גזר היא עוגה נהדרת מלאה בבריאות וטעמים עדינים, היא מושלמת לנשנוש של אחר צוהריים, לאחר יום ארוך בעבודה, כשאתם יושבים בנחת בספה, מרימים את הרגליים, לוקחים ביד אחת את כוס הקפה שלכם ובשנייה פרוסה של עוגת גזר בריאה וטעימה.

קרקרים דלי פחמימות

לפעמים מתחשק איזה קרקר כיפי וקראנצ'י, כזה שאפשר לאכול ככה בלי כלום, או להתפנק עם איזו גבינה 5% או טפנד זיתים עדין שרק מחכה לפגוש את הקרקר שלכם.

שוקולד מריר מאוד

מי שחייב קובייה של שוקולד – כי פשוט הוא חייב, יכול לעבור אל שוקולד מריר בעלי מוצקי קקאו גבוהים. נכון כבר אין הרבה סוכר בשוקולד הזה, אבל טעם הקקאו משובח בעשרות מונים! אז לכל מי שרוצה להרגיש את הטעם המריר המשובח ולנשנש איזו קובייה בלי רגשות אשם, זה הזמן לקנות שוקולד מריר עם 70% מוצקי קקאו ומעלה.

אגוזים

אגוזים הם בעלי שמנים צמחיים, הם מאוד בריאים וחשוב מאוד לאכול אותם במידה. אם אתם אוהבים לנשנש אגוזים שונים כמו: אגוזי מלך, פקאן, מקדמיה, לוז ועוד, חשוב שתקפידו לאכול כעשר יחידות ביום וחצי פרי, שישמשו עבורכם כמנת ביניים או נשנוש נהדר בשעות אחר הצוהריים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron