xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נשיא ההסתדרות הרפואית הגרמנית טען כי עטיית מסכה לא רפואית מיותרת לגמרי: הוא עורר זעם רב עם קריאות להתפטרותו

יו"ר ההסתדרות הרפואית בגרמניה, קלאוס ריינהרדט, נאלץ להבהיר את עמדתו בנושא עטיית מסכות לאחר שטען כי אין "הוכחות מדעיות שהן באמת מועילות" דבריו עוררו זעם רב מצד פוליטיקאים ורופאים, "הוא מחליש את המאבק"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

מנהל הגוף הרפואי הגבוה ביותר בגרמניה אמר כי הוא לא משוכנע שעטיית מסכות בד לא רפואיות בחוץ עוזרת להילחם בנגיף הקורונה, דבריו גררו ביקורת קשה ואף קריאה להתפטרותו.

ריינהרדט אמר בטלוויזיה בערוץ שידור ציבורי ZDF כי יש לו ספק אם עטיית מסכות פשוטות שאינן רפואיות בחוץ יעיל כנגד נגיף הקורונה. כיסויי פנים כאלה, לדבריו, "לא הוכיחו הגנה כלל על העוטים אותן, ורק מעט מאוד הגנה מפני הדבקה של אחרים".

בשבועות האחרונים יש עלייה חדה במקרי נגיף הקורונה ברחבי גרמניה, מה שהוביל לחוקים מחמירים בערים רבות, כולל הוראה על עטיית מסכות ברחובות צפופים ובמדרחוב. באופן רשמי הכללים הגרמניים בנושא עטיית מסכות חלים על חללים סגורים כמו חנויות ותחבורה ציבורית. אך לא באוויר הפתוח, אך הכללים הוחמרו.

התגובות לדבריו של ריינהרדט היו מהירות, כאשר חבר פרלמנט אחד אף קרא להתפטרותו. שר הפנים הורסט סיהופר אמר היום כי הוא מצא שדבריו שהגיעו "מהסמכות הגבוהה ביותר במקצוע הרפואה הן כמעט מזעזעות".

סוזנה ג'והנה, יו"ר איגוד הרופאים אמרה כי בתקופה בה חיוני למסור לציבור מסרים ברורים, ריינהרדט יצר את הרושם "כי למסכות יומיומיות להגנה מפני זיהום הנגיף אין ערך רב".

"דעה אישית זו של נשיא ההסתדרות הרפואית הגרמנית סותרת את המחקרים הנוכחיים והיא עשויה לפגוע בגישה המבוססת על הראיות שקיימת כבר חודשים", אמרה. ג'והנה גם הדגישה כי מסכות בד וגם מסכות כירורגיות מסייעות בהגנה על כולם – אך יש להשתמש בהן במקביל להיגיינה טובה, אוורור תקין והתרחקות חברתית.

דובר מדיניות הבריאות של מפלגת הסוציאל-דמוקרטים במרכז-שמאל, קרל לאוטרבך, שהוא בעצמו רופא, אמר כי על ריינהרדט לחזור בו מההערות או להתפטר. "נשיא ההסתדרות הרפואית אינו יכול להכריז בפומבי כי עמדת האגודות המקצועיות המובילות במקצוע הרפואה הגרמני והמחקרים הנוכחיים שגויות", אמר. "כפקיד ציבורי הוא פוגע בעבודת עמיתיו".

לאחר הסערה שעורר. הוא הדגיש כי הוא לא רוצה להיות "דמות של מתנגדי מסכות". בהמשך הבהיר ריינהרדט את הערותיו בהצהרה משותפת עם הנהלת הארגון בראשו הוא עומד "אף כי מסכה אינה הגנה מהימנה מפני זיהום של האדם עצמו, היא מסייעת בהגנה על אחרים על ידי צמצום של התפשטות הנגיף", נאמר בהודעה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x