xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נשיא ברזיל עונה לביקורת: ״אנשים ימותו, אלה החיים. אתה לא יכול לעצור מפעל רכב בגלל מקרי מוות בתאונות״

ברזיל, המדינה הגדולה ביותר בדרום אמריקה והמדינה השישית המאוכלסת ביותר בעולם, נפגעה קשה כל כך בגלל מגיפת הנגיף הקורונה, עד שמשרד הבריאות בברזיל הסיר את נתוני התחלואה והתמותה מהעין הציבורית. הנשיא אמר כי "אנשים ימותו, אלה החיים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה וירוס הקורונה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה וירוס הקורונה (צילום Pixabay)

הנשיא ז'איר בולסונארו, שעומד תחת ביקורת לאחר שכינה את הנגיף "רק שפעת קטנה", כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הנתונים של חולי נגיף הקורונה הוסרו. מכיוון ש"הנתונים המצטברים לא משקפים את המצב בו נמצאת המדינה."

המבקרים טוענים כי הסרת הנתונים היא רק ניסיון כושל להסתיר את ההיקף האמיתי של המחיר הגבוה שהעם הברזילאי שילם עבור סירובו של בולסונארו להתייחס ברצינות למגיפה. בולסונארו נלחם באופן פעיל נגד יישום תקנות בריאות כמו התרחקות חברתית והסגר, ואפילו אמר בראיון טלוויזיוני: "אני מצטער, אנשים מסוימים ימותו, הם ימותו, אלה החיים. אתה לא יכול לעצור מפעל רכב בגלל מקרי מוות בתנועה"

מהנתונים המאושרים האחרונים שפרסמה הממשלה עולה, כי במדינה הדרום אמריקאית היו 676,494 מקרים של הידבקות, המספר הגבוה ביותר של מקרים בעולם שמחוץ לארצות הברית ומספר מקרי המוות של 36,044 עלה על שיעור מקרי המוות של איטליה. וכמובן שאלו הם רק המספרים הרשמיים, כאשר מספר המקרים והמוות בפועל אמורים להיות הרבה יותר גבוהים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x