xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לאחר שתאר את הפחדים מפני המגיפה כ"פסיכוזה"; נשיא בלארוס הודיע ​​כי הוא נדבק בקורונה

נשיא בלארוס הודיע ​​כי הוא החלים מקורונה, וטען כי תרופות לכך יכולות לכלול וודקה וסאונה, וזאת לאחר שטען כי הקורונה לא מסוכנת
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
כדורגל - קורונה (צילום Pixabay)
כדורגל - קורונה (צילום Pixabay)

נשיא באלרוס, אלכסנדר לוקשנקו, בן 65, אמר למנהיגים צבאיים לקראת הבחירות במדינה בעוד שבועיים, כי הוא נדבק בנגיף הקורונה, הנגיף הביא למותם של-500 איש בבלארוס, אך אמר כי הוא התאושש ללא שום סימן לתסמינים.

התסכול הציבורי מהאופן בו הנשיא התמודד עם המגיפה, כולל היעדר אמצעי סגר קפדניים, הביאו להפגנות גדולות מזה שנים נגד שלטונו לקראת הבחירות לנשיאות ב-9 באוגוסט.

הוא הורה על מעצרם של שניים מיריביו העיקריים בטענה כי הם עברו על החוק. "היום אתם פוגשים אדם שהצליח לשרוד את נגיף הקורונה" אמר לוקשנקו לתקשורת.

בלארוס, עם אוכלוסייה של 9.5 מיליון איש, עם 67,366 מקרים של הידבקות בנגיף הקורונה, עם 543 מקרי מוות. לוקשנקו לא אמר מתי ואיך הוא נדבק בנגיף, הוא פגש את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במצעד צבאי במוסקבה בחודש שעבר.

לוקשנקו, אמר בחודש אפריל כי אף אחד לא ימות מנגיף הקורונה בבלארוס, וכי מקרי מוות יהיו כתוצאה ממצבים רגילים כמו מחלות לב או סוכרת. בניגוד מוחלט למדינות אחרות באירופה, בלארוס שמרה על גבולות פתוחים ואף אפשרה לשחק משחקי כדורגל בליגה הלאומית מול הצופים.

גישתו חידדה את חוסר שביעות הרצון מהנשיא, אך הוא שולט עם אגרוף ברזל מאז 1994, הוא כונה "הרודן האחרון של אירופה" על ידי הממשל האמריקאי

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x