xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נשאר בחוץ: דיכטר תוקף את נתניהו

חבר הכנסת אבי דיכטר לא ימונה לשר. כך החליט ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו. בתגובה, תקף דיכטר בחשבון הטוויטר שלו ואמר: "מתפקדי ומצביעי ליכוד רבים, תמהים איך קורה שהוחלט כך למרות מיקומי בעשירייה."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

סופי: ח"כ אבי דיכטר לא ימונה לשר בממשלה החדשה. דיכטר, מקום עשר בליכוד דרש מנתניהו להיות שר אך נשאר בחוץ. לאחר אי מינוי לשר תקף דיכטר בחשבון הטוויטר שלו את נתניהו וכתב: "בכנסת הבאה אמלא את תפקידי בגאווה ובגאון כחבר כנסת מן המניין. לצערי, ראש הממשלה נתניהו החליט שלא למנות אותי כשר בממשלתו. גם בשיחתנו הלילה לא שמעתי נימוק שיכול לשכנע אותי או כל אדם אחר, מדוע לא נמצאתי ראוי על ידו לתפקיד של שר ולחבר קבינט ביטחוני".

כזכור, דיכטר נבחר אשתקד במקום גבוה ברשימת הליכוד לכנסת, והגיע למקום עשירי והמכובד. בכנסת הקודמת דיכטר היה יושב ראש וועדת חוץ וביטחון ובעבר אף שר. אך הפעם, על אף התקדמותו בפריימריז ועל אף נאמנותו לראש הממשלה נשאר בחוץ.

דיכטר המאוכזב הוסיף: "מתפקדי ומצביעי ליכוד רבים, תמהים איך קורה שהוחלט כך למרות מיקומי בעשירייה בפריימריז, ומהעובדה שכיהנתי פעמיים כשר בממשלה וכראש שב״כ". דיכטר הזכיר את הישגיו בכנסת הקודמת והוסיף "בארבע השנים האחרונות הצלחתי להוביל חקיקה עם רוב של למעלה מ-60 חברי כנסת. גם את חוק הלאום, וגם את חוק קיזוז משכורות מחבלים. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, ואני בן גאה לעם הנצח. את ניסיוני הבטחוני, המדיני ואת חזוני למדינת ישראל אמשיך לקדם כחבר כנסת"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x