xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נציג היהודים בפרלמנט האיראני מגנה את ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות: "משטר ציוני שנוא"

ד״ר הומיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני תוקף את הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות: "ישראל ואיחוד האמירויות הם מטה הבחירות של טראמפ"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ד״ר הומיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני
ד״ר הומיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני

הנציג תקף את ההסכם וכתב: "בגין ההסכם לנורמליזציה של היחסים בין איחוד האמירויות הערביות למשטר הציוני השנוא, מצהירה הקהילה האיראנית כי ההצגה המגוחכת הזו אינה רק אינטרס של המשטרים הציוניים ההולכים עם האיחוד האמירויות".

"תרחיש הבוגדני הזה אינו אלא מופע תעמולה שישמש בעיני טראמפ כתעמולה בבחירות לנשיאות ארה"ב, כאילו שני המשטרים הפכו למעשה למטה המערכה של טראמפ".

עוד אמר הנציג: "מטרה נוספת של הסכם זה היא יישום העסקה הכושלת ותכנית השלום של המאה, מה שבטוח הוא שבניגוד לטענות השווא והתמימות של פקידי איחוד האמירויות, בשל אופיו השחצן והמאומץ של המשטר הציוני, המבצע לסיפוח השטחים הכבושים יימשך".

"לעומת זאת, קריאת הסכם שכירי חרב זה על שם שמו הקדוש של הנביא איבראהים (אברהם אבינו). היא התנהגות ערמומית נוספת של המשטר הציוני שמסיטה את דעת הקהל מהסכם מדיני לנושאים דתיים, בעוד שהממשלה הציונית החילונית באופן גלוי לא מחשיבה את עצמה בשום צורה לפקודותיו הדתיות של הנביא משה (משה רבינו), ובעצם אינה מאמינה בתורתו האלוקית, אחרת מצבה של האומה המדוכאת פלסטין לא היתה ככה".

"תוך שהיא מכריזה על אמונים למננהיג העליון, הקהילה האיראנית מחשיבה את דעתם היקרה ביחס למשטר הציוני, ומאמינים כי הסכם זה אינו אלא בגידה גדולה נגד העם הפלסטיני וכל פעולה להגנה על זכויות האומה של הפלסטינים המדוכאים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x