xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נפתלי בנט: ״הקמת מדינה פלסטינית היא אסון קיומי״

סיעת ימינה קיימה היום (שני) ישיבת סיעה משותפת עם מועצת יש״ע. בישיבה התייחסו לתוכנית טראמפ והשלכותיה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

סיעת ימינה וחברי מועצת יש״ע קיימו היום (שני) ישיבת סיעה משותפת, ובה קיימו הצהרות משותפות בעניין תוכנית המאה. כזכור, תוכנית המאה פיצלה את מועצת יש״ע ושמונה ראשי מועצה דווקא תומכים בתוכנית. בהצהרה היום הגיעו המתנגדים בלבד, חלקם אף אנשי ליכוד.

אתמול התראיין ח"כ מתן כהנא לרונן כץ בקול ברמה ואמר: "מפות החלת הריבונות המדוברות הן גזר דין מוות להתיישבות. זוהי מדינת טרור סביב הישובים. חייבים להתנגד לתכנית. נתניהו לא חזר בו מעולם מתכנית בר אילן. אם יהיו שינויים אנחנו נהיה הראשונים לתמוך בתכנית".

בסיעת ימינה לקחו קו תקיף בנוגע לעסקת המאה ויישרו קו עם מועצת יש״ע. חברת הכנסת איילת שקד קיימה אף פגישה עם ראשי מועצת יש״ע בעניין המפות.

בהודעה שהוציאו מפלגת ימינה ומועצת יש"ע, נכתב: ״החלת ריבונות ישראלית על שטחי ארץ ישראל היא מעשה היסטורי. אך הקמת מדינת טרור פלסטינית בלב ארצנו היא אסון קיומי.״

יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט נשא הצהרה ובה אמר: ״הנשיא טראמפ הוכיח עצמו כחבר ענק של מדינת ישראל, בשלל פעולות כולל העברת השגרירות לירושלים ובהכרה ברמת הגולן ובירושלים. על כך תודתנו הגדולה. החלת ריבונות ישראלית על שטחי ארץ ישראל היא מעשה היסטורי.

אך הקמת מדינת טרור פלסטינית בלב ארצנו היא אסון קיומי. איננו מכירים עדיין את פרטי התכנית והמפה, והאם זה ריבונות או פלסטין.

יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני מסר: "אני מודה מאוד לחברי הכנסת נפתלי בנט ואיילת שקד, שקיבלו אותנו הנה להגיע לישיבת הסיעה לדבר על מתווה טראמפ ועל מהלך הריבונות. אנחנו נמצאים בנקודת זמן חשובה מאוד לא רק להתיישבות אלא לכל מדינת ישראל. אני, כראש מועצה שיש לו הרבה מה להפסיד, אומר לא תודה לתוכנית טראמפ ולמדינה פלסטינית וכן לריבונות. יש לנו אחריות ציבורית לא רק ברמה שלנו, אלא על כל מדינת ישראל. לכן באנו לכאן, להציג את הסיכונים ולומר לא ניתן להקים מדינת טרור בלב מדינת ישראל".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x