xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נפתלי בנט נפרד ממשרד הביטחון

השר נפתלי בנט נפרד ממשרד הביטחון לאחר חצי שנה בלבד. בשיחה עם אלופים הוא מונה את הישגיו. ונפרד בצער מהמשרד הנחשק.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הערב (ראשון) נפרד שר הביטחון נפתלי בנט ממשרד הביטחון. במספר פוסטים נפרד בנט מהמשרד אותו אייש לתקופה קצרה אך מאתגרת. בנט קיבל תשבוחות על תפקודו הטוב בזמן מגפת הקורונה. כזכור, בנט מונה לתפקיד שר הביטחון בעקבות חשש של נתניהו שהוא יחבור לבני גנץ בבחירות ספטמבר.

בפוסט שכתב נפתלי בנט הוא נפרד ממשרד הביטחון וכתב: "נתתי את כל שיכולתי לתת כשר הביטחון שלכם,
כדי לשמור עליכם, אזרחי ישראל. עבורי כל רגע בתפקיד—בדחיפת מבצעים, בביקורי לוחמי צה״ל בשטח, במפגשי תושבים היתה זכות גדולה. אני בטוח שאבא ז״ל שעלה עם אמא לארץ ישראל מתוך ציונות טהורה שמח מאד שם למעלה. אני מבטיח לכם שבכל מקום בו אהיה אמשיך להיות חייל של עם ישראל".

מוקדם יותר, פרסם בנט את הישגיו בתקופה הקצרה שהיה שר ביטחון. בשיחה שערך עם פורום המטה הכללי ואלופי צה"ל אמר בנט:״הקיום של המדינה תלוי בנו. הערך העליון של צה״ל הוא ניצחון על האויב. בכל מחיר. זה תלוי ברוח הלחימה, ובחיבור שלנו לארץ ולמורשת שלנו."

בהמשך הפוסט מנה את הישגיו בחצי השנה שלו בקומה ה-14 בקריה. בנט כותב כי: "עברנו מיעד של בלימת איראן בסוריה, לסילוקה מסוריה, ותקפנו ללא הרף ובעוצמה גבוהה, ואכן איראן פינתה בסיסים והוציאה את רוב חייליה מסוריה. אסור להרפות. עליכם להשלים את המלאכה. איראן היא ראש תמנון הטרור ואסור לאפשר לה להרים ראש."

עוד הוסיף בנט: "הובלנו, צה״ל ומשרד הביטחון, בהצלחה אדירה את המערכה מול הקורונה. חייבים להתכונן להתפרצות שנייה בחורף, והפעם מבלי לסגור את כלכלת ישראל. פעלנו בעוצמה ובנחישות מול חמאס והג’יהאד האיסלמאי בעזה. מול כל הפגנה, כל רקטה וכל מפריח בלון. לתושבי עוטף עזה מגיע שקט וביטחון."

מחר (שני) צפוי להיות טקס הפרידה של בנט ממשרד הביטחון וכניסת הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ לתפקיד. כזכור, בנט נכנס למשרד הביטחון מיד עם תחילתו של מבצע בעזה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x