xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נער עם צרכים מיוחדים נעצר באלימות – רק בגלל שלא לבש מסיכה

נער עם צרכים מיוחדים נעצר אתמול (רביעי) באלימות בשל אי עטיית מסכה. המשטרה תפתח בבדיקה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום: Pixabay
צילום: Pixabay

אתמול (רביעי) נעצר נער עם מוגבליות בפרעות ואלימות על ידי שוטרים בתחנת דימונה. השוטרים, שעשו סיבוב בעיר דימונה, הבחינו בנער בן ה-17 שהיה ללא מסיכה. הם הכו אותו, ולאחר מכן אזקו אותו, וכל זה לעיני אימו של הנער.

אמו, שכאמור צפתה במתרחש קראה לשוטרים להפעיל שיקול דעת וצעקה לעברם: "שחררו אותו, תעזבו אותו – זה הבן שלי. מה עשיתם לו? רק בגלל מסכה?! פירקתם אותו במכות" אביו של הנער סיפר: "אנחנו נסערים. הילד שבור, זו בושה וחרפה – שברו לו שתי שיניים, שברו לו את הפנים, כולו דם. אם המשטרה מתנהגת ככה – זה ארגון פשע, לא משטרה."

עוד הוסיף האבא "מה הבעיה לתת לו דו"ח של חמש מאות שקל?! אבל למה להרביץ לו? איך הם טוענים שלא הזדהה? השוטר הרי שכן שגר פה קרוב. הילד בחינוך מיוחד עם צרכים מיוחדים והתפתחות איטית. הוא בכלל לא הבין מה רוצים ממנו ולמה מרביצים לו – זה מזעזע ונורא".

לביא נאור, דובר המטה המשותף של ארגוני הנכים בישראל, אמר בתגובה למעצר כי "לא יכול להיות שילד בעל צרכים מיוחדים שלא חובש מסכה יגיע לתחנת משטרה שהוא חבול בכל חלקי גופו עקב מעצר אלים. תפקיד המשטרה היא לשמור על האזרחים ולא לתקוף אותם. אנו מגנים בכל תוקף ארוע שכזה ואני קורא למפקד המחוז להתערב אישית ולהעביר את חקירת הארוע למח"ש שתחקור את הארוע ביסודיות ובסיומה להרחיק שוטרים פורעי חוק משורות המשטרה."

מפקד מחוז דרום, ניצב יורם סופר, החליט לפתוח בבדיקה של האירוע. גורם במשטרה אמר כי במידה ויימצא שהשוטרים מתחנת דימונה פעלו שלא כראוי הם יטופלו בהתאם.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מבירור ראשוני עולה כי השוטרים הסתפקו תחילה באזהרה. כעבור זמן קצר, נתקלו שוב בנער ובחברו כשהם ללא מסיכות. בן ה-17 סרב להזדהות ולכן הודיעו לו השוטרים על עיכובו, לאחר שהמשיך להתנגד והמשיך לסרב להזדהות – נאלצו לעצור אותו".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x