xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נעדר: משטרת קנדה מחפשת דוב צעצוע

הדובי של מארה סוריאנו בת ה-28 אבד או נגנב בשבת האחרונה, תוך כדי מעבר דירה בעיר ונקובר; המשטרה בעיר מנהלת מבצע חיפוש וגם לא מעט מפורסמים הביעו תמיכה והתנדבו לסייע. מהי הסיבה?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה. (צילום Pixabay)
אילוסטרציה. (צילום Pixabay)

משטרת קנדה וכמה מפורסמים מובילים מבצע חיפוש אחרי דוב צעצוע הסיבה, אם שאלתם את עצמכם: בתוך הדב הוטמן מנגנון המשמיע את קולה של אמה של סוריאנו, שנפטרה ממחלת הסרטן לפני שנה.

הבעלים של דב הצעצוע היא מארה סוריאנו, בת 28, ועקבותיו של הדב אבדו במהלך מעבר דירה. הדב הגיע לכותרות בקנדה ובעולם, ומלבד המשטרה גם חבורת ידוענים הביעה תמיכה וחלקם התחייבו לתגמל את מי שישיב את הדב.

סוריאנו אמרה בשיחה עם רשת CBC שהיא "הרוסה". הצעצוע האבוד כולל הקלטת שמע של אמה, מרילין, שמתה ממחלת הסרטן בגיל 53, לפני מעט יותר משנה. "היא אמרה בהקלטה שהיא אהבה אותי ושהיא גאה בי ושהיא תמיד תהיה איתי", אמרה סוריאנו על ההודעה של אמה, שמושמעת כאשר לוחצים על הדב. "בכל פעם שהתגעגעתי לאמא, חיבקתי את הדובי והאזנתי להקלטה", היא סיפרה.

השחקן ריאן ריינולדס כתב בשבת כי הוא מציע תגמול של 5,000 דולר למי שיחזיר את הדב לבעליו. "אני חושב שכולנו צריכים שהדב הזה יחזור הביתה", כתב ריינולדס, יליד ונקובר במקור. סוריאנו שיתפה את העדכון ביום ראשון באמצעות טוויטר ויצאה לחקירה משלה. היא סיפרה שעובדים בשתי מסעדות בוונקובר סיפקו לה צילומים של מצלמות אבטחה, שלדבריה חושפים חשוד פוטנציאלי. סוריאנו כתבה שהיא אסירת תודה על תמיכתם של האנשים בחיפושים "סיפקתם כל כך הרבה תקווה, אני כל כך אסירת תודה" היא כתבה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x