xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נס בביירות: עובד נמל נמצא בחיים לאחר 30 שעות בים

צוות חילוץ בנמל ביירות איתר גופה בים לאחר 30 שעות, ונדהם לגלות שהוא שרד את הפיצוץ; כעת, מתברר שהוא אחד מעובדי הנמל בביירות ששהה באזור בזמן האסון הנורא
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום מסך כאן 11
צילום מסך כאן 11

אתמול (חמישי) כוחות ההצלה בבירת לבנון מצאו את אחד מעובדי הנמל הנעדרים בעקבות האסון הנורא. גופתו של הנעדר נזרקה אל מי הים התיכון כתוצאה מההדף של הפיצוץ האימתני וכנגד כל הסיכויים, הוא שרד. כעת, דווח על כך שהוא חולץ על ידי אחד מצוותי החיפושים באזור אחרי ששהה במים במשך יותר מיממה.

תמונות של עובד הנמל פורסמו ברשתות החברתיות, כשהוא מגואל בדם על סיפון אחת הסירות של צוותי החילוץ. על פי הערכות, הוא צף במי הים התיכון במשך 30 שעות לפני שאותר על ידי המחלצים. הוא פונה למרכז הרפואי באוניברסיטת ראפיק חרירי ונכון לעכשיו, לא ידוע מה מצבו.

אתמול דווח כי האסון נגרם כתוצאה משריפה שפרצה בנמל בגלל תאונת ריתוך באחד המחסנים הסמוכים. בשעות הערב המוקדמות, הלהבות הגיעו אל מצבור של אמניום חנקני שעל פי ההערכות, הכיל 2.7 קילוטון של התרכובת הכימית הנפיצה. כעת, מומחים טוענים שעוצמת הפיצוץ הייתה כחמישית מזו שנגרמה מפצצת האטום שהוטלה על הירושימה.

5,000 אנשים נזקקו לסיוע רפואי בעקבות האסון ונכון לעכשיו, 150 בני אדם נספו כתוצאה ממנו – והמספר רק עתיד לעלות. אתמול, מושל הבירה טען שיותר מ-300 אלף תושבים איבדו את בתיהם בגלל הפיצוץ, לפני שבכירים בממשל תיארו את ביירות בתור "עיר אסונות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x