xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נסראללה: "אני מצפה שהישראלים יחזרו לארצות מוצאם"

נסראללה בנאומו לרגל 20 שנה ליציאת צה''ל מלבנון. "הרוח שניצחה בשנת 2000 עדיין חיה, ואנו מאמינים בלוחמי ההתנגדות ובאנשינו, לאורך שנים פיתחנו את יכולותינו הצבאיות, והיום אנו עוסקים במלחמת מוחות".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נסראללה בנאומו לרגל 20 שנה ליציאת צה''ל מלבנון
נסראללה בנאומו לרגל 20 שנה ליציאת צה''ל מלבנון

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בנאום לרגל 20 שנה לנסיגת צה"ל מדרום לבנון. "כל תוקפנות מצד ישראל לא תשאר ללא מענה."

לדברי נסראללה. "הרוח שניצחה בשנת 2000 עדיין חיה, ואנו מאמינים בלוחמי ההתנגדות ובאנשינו וכי לאורך שנים פיתחנו את יכולותינו הצבאיות, והיום אנו עוסקים במלחמת מוחות."

בדבריו טען שישראל מתכננת מאז 1982 מהלכים נגד ירדן, והיום התוכנית מיוצגת על ידי מה שמכונה 'עסקת המאה', נסראללה הוסיף כי "ישראל שואפת לכבוש את פלסטין כולה ובהתאם לתכנית זו, ירדן היא בית חלופי לעם הפלסטיני."

עוד אמר כי ישראל היא ישות גזענית ולא מדינה דתית, ואמר "אני מצפה ליום בו ישראלים יחזרו לארצות מהן הגיעו, זה רק עניין של זמן."

בהתייחסות לנוכחות הצבאית האמריקנית באזור אמר כי היא מעידה על חולשת בעלות בריתה ועל חוזק ציר ההתנגדות. עוד הוסיף כי ישראל יודעת היטב שכל תוקפנות בלבנון לא תיענה ללא מענה בעקבות ההרתעה שנוצרה לאחר מלחמת לבנון השניה, וכי רמת התמיכה של העם הפלסטיני בהתנגדות גבוהה מבעבר.

נסראללה טען כי כמה קבוצות מיליטנטיות בסוריה קיימו קשרים עם "הישות הציונית", וציין כי ישראל התערבה ישירות בסוריה לאחר כישלון הקבוצות המיליטנטיות הזרות שם. לדבריו המשוואה כיום היא שאנו ננקום בכל מתקפה על לוחמינו בכל מקום.

בנוגע למהומות בלבנון בתקופה האחרונה אמר כי הצדדים הפוליטיים השולטים במדינה מוכנים להצית מלחמת אזרחים, וסוגיה זו מעוררת דאגה רבה עבור חיזבאללה, והוסיף כי "אנחנו לא רוצים מלחמת אזרחים ולא רוצים לשלוט במדינה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x